۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی زنجان افتتاح شد
مدیرکل راه وشهرسازی زنجان:

۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی زنجان افتتاح شد

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت:تاکنون ۲ هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی در قالب شهری در استان افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر قزوینیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲و احد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در استان زنجان تولید می شود که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است،ابراز داشت: همچنین در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است که اجرای بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه دو هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی در قالب شهری در استان زنجان افتتاح شده است،گفت: در سه مرحله دو هزار و ۸۱۸ واحد از طرح های حمایتی مسکن ملی در قالب شهری در استان افتتاح شده و در هفته دولت سال ۱۴۰۲و همزمان با سفر وزیر وقت راه و شهرسازی به استان ۸۳۸ واحد مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

قزوینیان تاکید کرد: همچنین در دی ماه سال گذشته نیز همزمان با سفر رئیس جمهور شهید به استان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

وی گفت: همچنین در هفته دولت سالجاری هم ۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در قالب مسکن حمایتی شهری افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان به پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن حمایتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۶ درصد از پروژ ه ها در مرحله نازک کاری و اتمام عملیات اجرایی بوده که شامل سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی می باشد که از تعداد واحدهای مذکور ۵ هزار و ۶۸۸ واحد در مرحله کارهای پایانی و تحویل واحد می باشد و بیش از دو هزار واحد هم آماده واگذاری به متقاضیان است.

قزوینیان به تعداد واحدهای قابل افتتاح در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: بیش از دو هزار و ۳۶۰ واحد در استان قابل واگذاری به متقاضیان است.

کد خبر: ۳۰۴٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha