۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در جشنواره مونسون
مدیرکل دفتر روستایی استانداری سیستان و بلوچستان خبرداد؛

معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در جشنواره مونسون

زاهدان- کرد، مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره مونسون با هدف معرفی ظرفیت‌های صنایع دستی، کشاورزی، هنری و ... در استان سیستان و بلوجستان برگزار می‌شود.

ادهم کرد در گفتگو با بازار اظهار داشت: جشنواره بومی محلی مونسون با هدف معرفی ظرفیت‌های مختلف محلی سیستان و بلوچستان از جمله صنایع دستی، کشاورزی، هنری و ... همه ساله در استان سیستان و بلوجستان برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در جشنواره امسال ۸۶ غرفه صنایع‌دستی، محصولات کشاورزی و همچنین تولیدات هنری دست زنان و مردان بلوچ شرکت دارند

وی در ادامه گفت: در این جشنواره جدای از اینکه به معرفی ظرفیت‌های خاص استان سیستان و بلوچستان پرداخته می‌شود عزیزان شرکت‌کننده می‌توانند محصولات خود را عرضه و به فروش برسانند.

کرد ظرفیت جشنواره مونسون را بی‌نظیر خواند و تاکید کرد: در این جشنواره با عرضه و فروش محصولات و صنایع‌دستی روستاییان و پخت و پز غذاهای سنتی بلوچستان، برگزاری موسیقی محلی و همچنین مسابقات بومی و محلی سعی در شناسایی هر چه بیشتر پتانسیل‌های گردشگری روستاهای استان داریم.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این جشنواره سفرای پنج کشور مالزی، اندونزی، برونئی، هند و پاکستان حضور داشتند؛ همچنین تعدادی از مقامات دولتی از جمله معاون دهیاری‌های کشور و استاندار و فرمانداران شهرهای استان نیز از دیگر بازدیدکننده‌های این جشنواره هستند.

کد خبر: ۳۰۴٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha