۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
نامه ایران به سازمان ملل درباره اقدامات تروریستی اسرائیل

نامه ایران به سازمان ملل درباره اقدامات تروریستی اسرائیل

نماینده کشورمان در سازمان ملل با صدور نامه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را که منجر به جراحت وی شد، به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش بازار، ایروانی در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و روسای شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل از آنها خواست، اقدامات تروریستی و جنایت هولناک اسرائیل علیه رئیس نمایندگی دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در لبنان و همچنین نقض حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان لبنانی را محکوم کنند.

نماینده کشورمان در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را که منجر به جراحت وی شد، به طور جدی پیگیری خواهد کرد و حقوق خود را بر اساس حقوق بین الملل برای اتخاذ اقدامات لازم برای پاسخ به این جنایت فجیع و نقض قوانین، محفوظ می‌دارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، فراتر از ارتکاب جنایات وحشیانه، از جمله جنایات جنگی و نسلکشی علیه فلسطینیان، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی است، افزود: پرداختن به این اقدامات غیرقانونی، ضروری است و جامعه بین المللی باید به سرعت اقدام کند تا به مصونیت مقامات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

کد خبر: ۳۰۴٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha