۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
راهبرد دولت تأمین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه است
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

راهبرد دولت تأمین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه است

زنجان- سرپرست معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت:راهبرد ما شناسایی وتأمین مسکن برای دهک‌های کمتربرخوردار جامعه است و متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند از امتیازات خاصی برخودار شوند.

به گزارش بازار، مسعود بیات منش در سفر یک روزه خود به استان زنجان، گفت: در استان زنجان نیروهای توانمند و متخصصی وجود دارد و باید قدر ظرفیت‌های ارزشمند نیروی انسانی استان را بدانیم.

وی ابراز کرد: اداره کل راه و شهرسازی زنجان با داشتن نیروهای توانمند با همگرایی و با همدلی و همراهی می‌تواند با تفکرات خود در سطح مدیریت کشور مؤثر باشد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است و خیلی از استان‌ها از عملکرد استان زنجان الگو برداری کردند که این هم باعث افتخار است.

بیات منش تاکید کرد: در زنجان ظرفیت‌های مولد سازی بالا است و موضوع کمربندی شمالی زنجان به عنوان مولد سازی برای شهر زنجان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و ادامه داد: راهبرد ما شناسایی و تأمین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه است و باید متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند از امتیازات خاصی برخوردار شوند و این اداره کل منابع مالی لازم به آنها اختصاص دهد و عدالت که شعار دولت است به خوبی اجرا شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، افزود: بحث تأمین مالی پروژه‌ها از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است که تأمین منابع مالی را انجام خواهیم داد.

بیات منش ادامه داد: استان زنجان پیمانکاران و سازندگان بسیار توانمند و با تجربه‌ای دارد و از این ظرفیت در سطح کشور هم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: به تأمین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در وزارت راه و شهرسازی توجه‌ می‌شود و با تأمین مالی در استان زنجان اتمام و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن باید به خوبی جلو برود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بیان داشت: این استان از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخودار است و نیروها ی انسانی بسیار پاک دست و کارآمدی دارد و زنجان در مسیر توسعه کشور می‌تواند نقش آفرینی خوبی داشته باشد.

بیات منش تصریح کرد: ظرفیت‌ها و فرصت‌های زیادی در استان داریم و اگر تورم ۴۰ درصدی در کشور نباشد کارهای اجرایی و عمرانی بهتر جلو می‌رود.

کد خبر: ۳۰۴٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha