۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
پروژه ۵۱۹ واحدی قیدار ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

پروژه ۵۱۹ واحدی قیدار ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: پروژه ۵۱۹ واحدی نهضت ملی مسکن قیدار از اواخر شهریور ماه ۱۴۰۱ شروع  شده و در حال حاظر نیز بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه‌ای گفت: پروژه ۵۱۹ واحدی نهضت ملی مسکن قیدار از اواخر شهریور ماه ۱۴۰۱ شروع شده و در حال حاظر نیز بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: فاز اول پروژه نهضت ملی قیدارکه شامل ۶۶ واحد مسکونی است، تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، با اشاره به اینکه، این پروژه در زمینی به مساحت ۷ هکتار از مساحت ۲۵ هکتار الحاق شده به محدوده در ۸۷ بلوک ۶ واحدی با زیر بناهای متفاوت از ۷۵ تا ۹۵ متر مربع در حال احداث می باشد، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه اجرای این پروژه از برنامه زمان بندی جلوتر هستیم ، که امیدواریم با همکاری بیشتر بانک های عامل در ارائه تسهیلات در موعد مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

خواجه‌ای تاکید کرد: درصورت واریزی به موقع متقاضیان و مشارکت بانک های عامل در ارائه تسهیلات فاز های بعدی نیز به موقع تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: یک هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در قالب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهر های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن در دست اجرا می باشد.

مدیرکل بنیاد مکسن انقلاب اسلامی زنجان، با بیان اینکه، ۲۲۷ واحد مسکونی در قالب شهری و محرومین در دست اجرا و ۱۳۴۳ واحد مسکونی دردست طراحی است، افزود: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

کد خبر: ۳۰۴٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha