۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
دهک های یک تا سه خانه دار می شوند| تکمیل یک میلیون واحد مسکونی؛ اولویت وزارت راه
سرپرست معاونت مسکن وزارت راه عنوان کرد؛

دهک های یک تا سه خانه دار می شوند| تکمیل یک میلیون واحد مسکونی؛ اولویت وزارت راه

بیات منش، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ اولویت بخش مسکن در وزارت راه و شهرسازی اتمام و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن از طریق استفاده از ظرفیت بانک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن است.

به گزارش بازار، از سازمان ملی زمین و مسکن، «مسعود بیات‌منش» در نشست آسیب‌شناسی طرح نهضت ملی مسکن با تاکید بر بحث تامین مالی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، افزود: این موضوع از مشکلات اصلی طرح نهضت ملی مسکن است.

وی بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تاکید و تصریح‌کرد: راهبرد ما باید شناسایی و تامین مسکن برای دهک‌های کمتر برخوردار جامعه باشد.

بیات‌منش خاطرنشان‌کرد: باید در ستاد وزارت راه و شهرسازی وظایف ستادی مانند پشتیبانی و حل مشکل تامین مالی پروژه‌ها را انجام دهیم و مسائل اجرایی را به شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی بسپاریم.

در ادامه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: باید بپذیریم که ما در وزارت راه و شهرسازی متولی بخش مسکن هستیم و این وظیفه ماست که با سیاستگذاری‌های درست در حوزه مسکن رونق ایجاد کنیم.

«ارسلان مالکی» با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن نیاز به تغییر نگرش و تغییر سیاست وجود دارد، افزود: یکی از مهمترین چالش‌ها در طرح نهضت ملی مسکن بحث تامین مالی و تسهیلات بانکی است که باید این موضوع را در شورای عالی مسکن پیگیری کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته درباره تامین مالی پروژه‌های مسکن از طریق بازار سرمایه اقدامات مثبتی انجام شده است، تصریح‌کرد: جذب سرمایه‌های خرد یکی از ظرفیت‌های مفید تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن است.

کد خبر: ۳۰۳٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha