۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
کلاهبرداری ۶۰ میلیارد تومانی با ترفند خرید محصولات کشاورزی

کلاهبرداری ۶۰ میلیارد تومانی با ترفند خرید محصولات کشاورزی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان کلاهبرداری را که با شیوه خرید محصولات کشاورزی ۶۰ میلیارد تومان از شهروندان اخاذی کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش بازار از پلیس، سرهنگ عبدالله چولکی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی شکایت ۱۳ نفر از شهروندان در یکی از شهرهای شمالی علیه شخصی به هویت معلوم با ترفند کلاهبرداری به شیوه خرید محصولات کشاورزی پیگیری آن در دستورکار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد؛ متهم با توجه به اینکه سابقه چندین سال کار در میدان میوه و تره بار این شهرستان را داشت با جلب اعتماد حجره‌داران و فروشندگان محصولات باغی، اقدام به خرید محصولات به صورت غیرنقدی می‌کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: طبق تحقیقات پلیس، این فرد فرصت‌طلب با این روش حدود ۶۰ میلیارد تومان اخاذی و سپس متواری شده بود.

سرهنگ چولکی گفت: در ادامه و در راستای شناسایی و دستگیری این متهم، کارآگاهان موفق شدند با بهره‌گیری از روش‌های متداول فنی وی را در مخفیگاهش در منطقه شمال تهران با هماهنگی قضایی و طی عملیات پلیسی دستگیر و پس از انتقال به اداره آگاهی در نهایت پس از صدور قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha