۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
توزیع روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از منطقه آبادان
مدیر پخش منطقه آبادان خبر داد

توزیع روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از این منطقه حمل و به اقصی‌نقاط کشور ارسال می‌شود.

به گزارش بازار به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید در نشست بررسی مسائل حمل‌ونقل و قدردانی از شرکت‌های حمل فعال در سوخت‌رسانی اربعین و ایام تابستان بیان کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش از ارکان اصلی در چرخه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ شمار می‌روند که نقش بی‌بدیل آن‌ها در گردش چرخ اقتصاد، تولید و خدمات بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: وظیفه اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی است که روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از این منطقه به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود و به‌منظور تحقق این مهم، به همت کارکنان منطقه آبادان و با همکاری شرکت‌های حمل‌ونقل، ۲۴۴ تریلر نفتکش، عملیات انتقال فرآورده‌های نفتی از انبارهای نفت آبادان و ماهشهر را به‌ عهده دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان تصریح کرد: منطقه آبادان دارای سه انبار نفت، ۲ تأسیسات گاز مایع و ۸۶ جایگاه اعم از ۳۸ جایگاه عرضه سوخت مایع، ۱۸ جایگاه دومنظوره، ۲۰ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی و ۱۰ جایگاه ساحلی است.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha