۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت کروز| تعیین هیئت ۳نفره برای بررسی پرونده

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت کروز| تعیین هیئت ۳نفره برای بررسی پرونده

پرونده کروز از متهمان کارمندان گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) هستند که به دلیل اختلاف نظر بین ضابط و دادگاه در حال حاضر هیئت ۳ نفره کارشناسی برای بررسی پرونده تشکیل شده است.

به گزارش بازار، قاضی صلواتی گفت: پرونده کروز دارای ۲۱۸ صفحه کیفرخواست است که از دادسرای ناحیه ۳۲ اقتصادی صادر شده و دارای پرونده ۶۶ جلد و ۱۸ متهم دارد که ۷ نفر از متهمان کارمندان گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) هستند.

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده کروز در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۰ با قرائت کیفرخواست و با حضور ۱۸ متهم پرونده و وکلای آن‌ها آغاز شد و قرائت کیفرخواست در ۷ جلسه به اتمام رسید.

در اواخر اسفند ۱۴۰۲ آخرین دفاع متهمان اخذ شد.

پس از اتمام جلسات دادگاه به دلیل اینکه متهم ردیف اول پرونده (حمید کشاورز توچایی) مکرراً تقاضای کارشناسی پرونده را به دادگاه ارائه داده بود و همچنین اختلاف نظری که بین ضابط و دادگاه در رابطه با این پرونده وجود داشت، دادگاه تصمیم گرفت که موضوع اتهامات را به هیئت کارشناسی محول و ارجاع دهد.

در حال حاضر هیئت ۳ نفره کارشناسی شامل یک کارشناس رسمی در رشته امور گمرکی، یک کارشناس رسمی در رشته اقتصاد و بازرگانی، یک کارشناس در رشته حسابرسی و حسابداری برای بررسی پرونده تشکیل شده است.

کد خبر: ۳۰۳٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha