۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
۳۶ دفتر خدمات جهانگردی در ساری فعال است
سرپرست میراث فرهنگی ساری:

۳۶ دفتر خدمات جهانگردی در ساری فعال است

ساری- قادری، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری از فعالیت ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی در شهرستان خبر داد.

قاسم قادری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر ساماندهی خانه های مسافر و جلوگیری از تورهای غیر مجاز در شهرستان ساری افزود: شهرستان ساری با توجه به پتانسیل های گردشگری، یکی از مقاصد مسافران است وبرای رفاه، آرامش و تامین امنیت گردشگران و مسافران در حوزه اسکان فعالیت تابلو بدست ها ساماندهی می شود.

قادری اظهار کرد:با برگزاری جلسات متعدد با معاونان فرماندار و روسای ادارات مرتبط در راستای این ساماندهی، زیرساخت های لازم در حوزه مراکز رزرواسیون و اطلاع رسانی فراهم شده است و بر اساس جانمایی ها بزودی این مراکز استقرار خواهند یافت.

وی درزمینه برگزاری تورهای گردشگری با اشاره به اینکه تعداد ۳۶ دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی فعال در شهرستان ساری وجود دارد و برای چهار دفتر نیز در سال جاری مجوز صادر می شود، گفت: بستر برگزاری تورهای مجاز فراهم است و با همکاری پلیس فتا و دستگاه قضایی تورهای غیرمجاز ساماندهی و از برگزاری غیرمجاز آنها که آسیب های اجتماعی و امنیتی را در پی دارد جلوگیری به‌عمل می‌آید.

کد خبر: ۳۰۳٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha