۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC)؛ شکل گیری الگوی پرچم برای صعود
کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC)؛ شکل گیری الگوی پرچم برای صعود

غلامحسینی کارشناس بازارهای مالی گفت: بیت کوین در حال شکل گیری یک الگوی ادامه دهنده از نوع پرچم یا فلگ می‌باشد که بعد از خروج یا شکست سقف این الگو، می‌تواند تا محدوده بالای ۱۰۰ هزار دلار رشد نماید.

سمیه شوریابی؛ بازار: محمد غلامحسینی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از روند بیت کوین (BTC) ارائه داد، تشریح کرد: بیت کوین که در تایم فریم بلند مدت، بعد از سه سال مجدد به سقف تاریخی خود رسیده است، اکنون در حال استراحت و کسب انرژی برای ادامه رشد خود می‌باشد.

وی می‌گوید: در حالیکه سرمایه گذاران بیت کوین، منتظر ادامه رشد آن بعد از هاوینگ بودند این ارز شروع به اصلاح کرد چرا که نسبت به سیکل های قبلی خود که قبل از هاوینگ مناسب خرید بود این بار این موضوع تا حدی با رشد بیت کوین پیشخور شده بود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC)

این مدرس بازارهای مالی در تحلیل بیت کوین در تایم فریم هفتگی اظهار داشت: اکنون در تایم فریم هفتگی چیزی که در نمودار مشاهده می‌شود این است که در حال شکل گیری یک الگوی ادامه دهنده از نوع پرچم یا فلگ می‌باشد که بعد از خروج یا شکست سقف این الگو، می‌تواند تا محدوده بالای ۱۰۰ هزار دلار رشد نماید.

غلامحسینی توجه به این نکته را ضروری دانست که پایان روند صعودی فعلی بیت کوین از نظر زمانی بهار ۱۴۰۴ را در نمودار نشان می‌دهد.

کد خبر: ۳۰۳٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha