۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
۲ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در قیدار احداث می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۲ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در قیدار احداث می‌شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان از احداث دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان، با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تاکید و توجه دولت‌ها بوده است ،گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در شهرستان خدابنده هم برای تأمین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم را انجام می دهد.

وی ابراز کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با همه توان پیگیر تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم‌نامه‌های لازم با اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین را انجام می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: خوشبختانه مدیرکل اوقاف استان زنجان همکاری خوب و سازنده ای با اداره کل راه و شهرسازی استان دارد و این همراهی قابل تقدیر است و در این راستا با اوقاف استان به توافق رسیدیم و در حال حاضر اداره راه و شهرسازی قیدار توافق با زارعین را دنبال می‌کند.

قزوینیان تاکید کرد: همچنین پس از مشخص شدن نوع خاک و پس از طی شدن روند طبیعی، عملیات آماده سازی و اجرایی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در قیدار مشکل خاصی وجود ندارد و روند طبیعی و کارهای اداری طی می شود، ادامه داد: با توافقاتی که صورت گرفته ۲۰۰ هکتار زمین در شهرستان قیدار تأمین شد که برای ۷ تا ۱۰ سال آینده نیاز این شهرستان به زمین را تامین می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،بیان داشت: دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌ کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده می شود.

کد خبر: ۳۰۳٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha