۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
۷ تعاونی در استان سمنان راه اندازی شد
معاون اقتصادی استاندار سمنان:

۷ تعاونی در استان سمنان راه اندازی شد

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان از راه اندازی هفت تعاونی طی هفته گرامی داشت تعاونی ها در سراسر استان خبر داد.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از افتتاح و بهره برداری از هفت تعاونی در سراسر استان به مناسبت هفته تعاونی ها خبر داد و ابراز کرد: این تعاونی ها عمدتاً در حوزه فناوری اطلاعات و نیازهای جدید و به روز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بنا به اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان این تعاونی ها ۱۵۰ شغل را ایجاد کرده اند، افزود: مجموع سرمایه گذاری این هفت تعاونی افتتاح شده ۱۸۳ میلیارد تومان بوده است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تعاونی ها یکی از مصادق مشارکت مردم در جهش تولید، شعار سال و مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: تقویت بخش تعاون از سیاست های استانداری سمنان است.

صادقی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ تعاونی در سراسر استان سمنان فعالیت دارد، تاکید کرد: ۴۲۰ هزار نفر از مردم استان به نوعی در این تعاونی ها سهیم هستند.

وی با بیان اینکه تعاونی های استان سمنان توانسته اند برای ۱۶ هزار نفر شغل ایجاد کنند، گفت: سهم تعاونی ها از اشتغال استان سمنان قابل توجه است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان از برگزاری مراسم تقدیر از تعاونی های برتر استان هم خبر داد و تاکید کرد: در این مراسم هشت تعاونی برتر و هشت تعاونی نیز قابل تقدیر اعلام شدند که از همه ۱۶ تعاونی قدردانی شد همچنین یک تعاونی برتر نیز به سطح کشوری راه یافت.

کد خبر: ۳۰۳٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha