۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
افزایش ۳۸درصدی مصرف بنزین منطقه سبزوار در تعطیلات شهریور
مدیر پخش منطقه سبزوار خبر داد

افزایش ۳۸درصدی مصرف بنزین منطقه سبزوار در تعطیلات شهریور

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از افزایش ۳۸درصدی مصرف بنزین در ایام تعطیلات پایانی ماه صفر در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش بازار به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، حمید مظفری‌نژاد با اشاره به وجود ۴۸ جایگاه عرضه سوخت مایع در این منطقه بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و اتخاذ تدابیر لازم برای پذیرایی شایسته از زائران حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع)، همه مجاری عرضه سوخت منطقه بدون هیچ وقفه‌ای در این ایام در مدار سوخت‌رسانی قرار داشتند و بررسی آمارها در این ایام از رشد ۳۸درصدی مصرف بنزین در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال خبر می‌دهد.

وی در ادامه گفت: تمهیدات لازم برای روزهای باقی‌مانده از فصل تابستان و تعطیلات پایانی شهریور نیز اندیشیده شده و این شرکت آمادگی لازم برای سوخت‌رسانی به هموطنان عزیز و زائران حضرت امام رضا(ع) را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار درپایان ضمن آرزوی سفری خوش و ایمن برای همه مسافران یادآور شد: از هموطنان عزیزی که قصد سفر به مشهد مقدس یا سایر نقاط کشور را دارند می‌خواهیم که به‌منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی در جایگاه‌های سوخت، از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و از دراختیارگذاشتن کارت سوخت شخصی به دیگران اجتناب کنند.

کد خبر: ۳۰۳٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha