۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
تولید گوشت قرمز در مازندران جهش می گیرد
رییس جهاد کشاورزی مازندران:

تولید گوشت قرمز در مازندران جهش می گیرد

ساری- مومنی، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از برنامه ریزی برای جهش تولید گوشت قرمز و فرآورده های لبنی در استان خبر داد.

بابک مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از تعیین مسیر اجرایی کشور در سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با تعیین شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان شعال سال، سازمان جهاد کشاورزی با برنامه ریزی دقیق و مدون در مسیر رسیدن به این اهداف گام برداشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: تولید گوشت مرغ با قدرت در شهرستان ها در حال پیگیری بوده و به عنوان نمونه شهرستان بهشهر از ابتدای سال تاکنون عملکرد جوجه ریزی بیش از هفت میلیون و ۳۴۷ هزار قطعه ای را ثبت نموده است.

مومنی افزود: همچنین شهرستان جویبار نیز در مدت مشابه عملکرد جوجه ریزی پنج میلیون و ۱۲۲ هزار قطعه را به جای گذاشته که در استان مازندران بی سابقه بوده و این پیگیری های ستادی و شهرستانی در نهایت ثبت رکورد تاریخی ۱۸ میلیون ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرداد ماه سال جاری را برای استان مازندران به همراه داشته است.

وی در ادامه از برنامه های سازمان جهاد کشاورزی برای جهش در تولید گوشت قرمز و فرآورده های لبنی خبر داد و گفت: در این راستا تفاهم نامه همکاری بین معاونت بهبود تولیدات دامی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران جهت اجرای برنامه های حمایتی از دامداران مناطق کمتر برخوردار و توزیع نهاده های دامی در این مناطق منعقد شد.

کد خبر: ۳۰۳٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha