۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
معرفی ۶ مورد از بهترین لاستیک‌های چهار فصل خارجی

معرفی ۶ مورد از بهترین لاستیک‌های چهار فصل خارجی

لاستیک‌ها به طور کلی بر اساس فصل تولید می‌شوند. لاستیک‌های تابستانه و زمستانه هر کدام بهترین عملکرد خود را در فصول مربوطه ارائه می‌دهند.

به گزارش بازار، لاستیک‌ها به طور کلی بر اساس فصل تولید می‌شوند. لاستیک‌های تابستانه و زمستانه هر کدام بهترین عملکرد خود را در فصول مربوطه ارائه می‌دهند. علاوه بر این‌ها، لاستیک‌های چهار فصل نیز طراحی شده‌اند که می‌توانند در تمام طول سال مورد استفاده قرار گیرند و عملکردی میان لاستیک‌های تابستانه و زمستانه دارند. این نوع لاستیک برای مناطق معتدل مناسب‌تر است.

در این مقاله به معرفی بهترین لاستیک های چهارفصل خارجی خواهیم پرداخت تا به شما کمک کنیم مناسب‌ترین گزینه را برای خودرو و شرایط جوی منطقه خود انتخاب کنید.

بهترین لاستیک‌های چهار فصل خارجی

در انتخاب لاستیک‌های چهار فصل، مصرف‌کنندگان به عواملی نظیر ایمنی، کارایی ترمز، مقاومت در برابر آب و فرمان‌پذیری توجه بیشتری دارند. چسبندگی و طول عمر آج نیز از جمله عوامل مهم دیگر هستند. لاستیک‌های چهار فصل برای رانندگانی مناسب‌اند که انتظار عملکرد متعادل در طول سال را دارند و می‌خواهند از تایر خود در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنند.

در لیست زیر بهترین تایر های چهارفصل خارجی معرفی شده است

لاستیک هانکوک گل OPTIMO H۴۲۶

لاستیک هانکوک مدل OPTIMO H۴۲۶ یک لاستیک چهار فصل است که در آزمایش‌های انجام‌شده در شرایط مختلف آب و هوایی، بالاترین امتیازات را کسب کرده است. طراحی آج نامتقارن و استفاده از مقدار مناسب سیلیس در ساختار این لاستیک، تجربه‌ای ایمن و لذت‌بخش از رانندگی را فراهم می‌کند. میتوانید با توجه به قیمت لاستیک هانکوک کره و ویژگی های زیر این لاستیک را انتخاب کنید

آج رویه منحصر به فرد

طراحی آج این لاستیک به شکل پارو باعث می‌شود که آب به سرعت از زیر لاستیک تخلیه شود و از سر خوردن خودرو در جاده‌های بارانی جلوگیری کند. این لاستیک همچنین دارای مقاومت ویژه‌ای است که عملکرد آن را در جاده‌های خشک بهبود می‌بخشد. وجود چهار شیار طولی باز در این لاستیک، مانع از ایجاد لایه‌های آب زیر لاستیک در جاده‌های خیس و بارانی می‌شود و تخلیه سریع آب باعث افزایش چسبندگی لاستیک به سطح جاده می‌گردد.

آج دنده ای کناری

موجب افزایش هندلینگ لاستیک در شرایط جاده ای متفاوت می شود . همچنین موجب بالا رفتن میزان فرمان پذیری خودرو می گردد .

دو لایه طولی گسترده از جنس فولاد

موجب افزایش فرمان پذیری خودرو در پیچ های جاده ای می شود .

مهره های پر کننده با مقاومت بالا

بهبود هندلینگ لاستیک و فرمان پذیری بهتر و مستقیم از فرمان بدون هیچ تاخیری می شود .

لاستیک پیرلی  PZERO PZ۴

الگوی آج نامتقارن لاستیک پیرلی مدل PZERO PZ۴ باعث بهبود عملکرد ترمزگیری، هندلینگ و کنترل خودرو می‌شود. این لاستیک در شرایط آب‌وهوایی مرطوب عملکرد بالایی دارد و ایمنی شما را در موقعیت‌های پرخطر تضمین می‌کند. استفاده از ترکیب نانو کامپوزیت جدید در این تایر، چسبندگی و پایداری خودرو را در پیچ‌های تند با سرعت بالا به حداکثر می‌رساند. ساختار یکپارچه تایر نیز موجب بهبود فرمان‌پذیری و سایش یکنواخت لاستیک می‌شود. علاوه بر این، شیارهای S شکل طراحی‌شده روی آج لاستیک به کاهش صدا کمک کرده و رانندگی راحت‌تری را فراهم می‌آورد.

طراحی آج داخلی سفارشی

موجب ایمنی برتر در شرایط مرطوب و شرایط سخت جاده ای به لطف محتوای سیلیس بالا می شود . با توالی گام بالاتر آج لاستیک ، راحتی کشش ، سواری بهتر به ارمغان می آورد .

راه حل های ترکیبی آج سفارشی

مقاومت غلتشی بهبود یافته ، عملکرد تایر در جاده های مرطوب را بهبود می بخشد و مقاومت لاستیک را بالا می برد تا مسافت پیموده شده بیشتری را داشته باشد .

طراحی آج بیرونی سفارشی

انتشار نویز کمتر شده و صدای کمتری در کابین خودرو شنیده می شود و مقاومت غلتشی کمتر با توالی گام بهینه شده پاشش آب و چسبندگی بیشتر بدست می آورد .

لاستیک میشلن گل PILOT SPORT ۴

لاستیک میشلن گل pilot sport suv در دسته تایرهای تمام فصل با عملکرد بالا قرار دارد . این طرح گل لاستیک میشلن بالاترین امتیازات را در آزمایشات انجام شده در شرایط مختلف جاده ای کسب می کند .

چسبندگی و ایمنی فوق العاده

طراحی منحصر به میشلن آج نامتقارن با استحکام بالا ترمزگیری فوق العاده ای در جاده های خیس و خشک به ارمغان می آورد . برای افزایش کنترل فرمان و دقیقتر شدن فرمان پذیری از تکنولوژی Dynamic Response و ترکیب الاستومر و سیلیس نازک در ساختار تایر استفاده می شود .

طول عمر زیاد

الگوی آج با استحکام بالا و پوشش دوگانه با چگالی بیشتر استحکام لاستیک را افزایش می دهد . تسمه هیبریدی با ترکیب آرامید و نایلون از دیواره جانبی و تسمه های فولادی مراقبت می کند .

محافظ رینگ

روکش فوق العاده به رنگ مخمل تیره روی دیواره جانبی تایر و لبه محافظ با قطر زیاد از رینگ در برابر آسیب های احتمالی مراقبت می کند .

معرفی ۶ مورد از بهترین لاستیک‌های چهار فصل خارجی

لاستیک یوکوهاما گل  BluEarth-Es Es۳۲

لاستیک یوکوهاما گل BluEarth-Es Es۳۲ در دسته تایرهای چهار فصل با طول عمر بالا و نرمی بسیار خوب قرار دارد . خرید لاستیک یوکوهاما با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد توصیه می شود . اگر می خواهید لاستیکی نرم و بدون صدا را تجربه کنید کافی است یکبار از محصولات یوکوهاما استفاده نمایید تا رانندگی نرم و لذت بخشی داشته باشید .

آج قدرتمند و راحت

آج منحصر به فرد لاستیک یوکوهاما موجب همگن سازی فشار تماس و بهبود سایش نا منظم لاستیک می شود . سه شیار عریض و طولی موجب خروج آب از زیر تایر شده و عملکرد خودرو در جاده های صاف را بیشتر می کند .

ترکیب نانو BLEND

پلیمر blend تایر یوکوهاما سایز BluEarth-Es ES۳۲ ۱۹۵/۶۵ R۱۵ دارای ویژگی‌های مقاومت غلتشی بسیار کم است. که موجب کاهش مصرف سوخت خودرو شده و در نتیجه دوستدار محیط زیست می باشد.

ذوب شده با میکرو سیلیس

فناوری میکرو سیلیس واکنش شیمیایی هر ترکیب را در سطح نانو کنترل می کند . این فناوری سیلیس را به خوبی در سطح تایر پخش کرده و مانع از گرم شدن تایر در مسافت های طولانی می شود .

رانندگی نرم و چسبندگی بالا

پلیمر متنوع با مقاومت غلتشی بسیار کم ذوب شده با MICRO Silica باعث می شود تا لاستیک نرم تر شود و سطح تماس گسترده تر و قوی تری روی سطوح مرطوب و خشک داشته باشد.

عملکرد خوب در جاده های خیس

ترکیبی از تیغه‌ها و خرطوم‌های عمیق، پایداری و تخلیه آب خوبی را فراهم می کند و ضد سایش ناهموار تایر است. این ترکیب همچنین به کاهش نویز کمک می کند و رانندگی بی صدایی را به شما هدیه می دهد .

چسبندگی بیشتر

شرکت یوکوهاما با یک نوآوری جالب ، از روغن پرتقال طبیعی برای تولید این تایر به جای روغن های نفتی استفاده کرده است . این فن آوری موجب چسبندگی بیشتر تایر در جاده های خیس می شود . همچنین انعطاف لاستیک را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و در نتیجه یک منطقه تماس بهینه بین تایر و جاده ایجاد می‌کند و سایش نامنظم را کاهش می‌دهد.

کاهش مصرف سوخت

فناوری BLEND علاوه بر موارد ذکر شده موجب کاهش مقاومت غلطشی تایر شده و در نتیجه مصرف سوخت خودرو را کاهش می دهد .

بررسی تخصصی لاستیک دانلوپ گل GRANDTREK AT۲۲

لاستیک دانلوپ گل GRANDTREK AT۲۲ چهار فصل بوده و ۴۹ درصد آفرود ، ۵۱ درصد شهری می باشد . لاستیکی ایده آل برای کسانی که می خواهند در دو نوع جاده شهری و آفرود رانندگی کنند .

لاستیک چهار فصل

لاستیک درجه بندی M + S با طراحی آج تمام فصل که به ارائه کشش در تمام طول سال و افزایش هندلینگ خیس کمک می کند .

کشش مرطوب

شیارهای آج محیطی به پمپاژ آب از زیر لاستیک برای کشش عالی در جاده های خیس کمک می کند .

سواری آرام

فناوری ۵-Pitch به کاهش نویز برای یک سواری آرام کمک شایانی می کند .

عملکرد سواری و نویز

سختی و مشخصات بلوک آج بهینه شده

عملکرد نویز

اکنون علت اختلاف زیاد قیمت لاستیک هانکوک با دیگر لاستیک های کره ای را می توان تکنولوژی پیشرفته ساخت لاستیک هانکوک دانست .

لاستیک بی اف گودریچ گل TERRAIN T/A KO۲

لاستیک بی اف گودریچ گل TERRAIN T/A KO۲ در دسته تایرهای چهارفصل قرار دارد . طراحی دیواره جانبی مقاوم در برابر شکستگی ، کبودی و شانه ضخیم تر و کشیده تر برای کاهش خطر آسیب دیواره جانبی از ویژگی های منحصر به فرد بی اف می باشد . کشش در هر مکانی را همراه با دوام فوق العاده ، سایش عالی و کشش در تمام طول سال ، حتی در برف را به خوبی دارا می باشد .

لاستیک سخت تر

طراحی لاستیک با دیواره جانبی مقاوم در برابر شکاف و کبودی منحصر به فرد برای شرکت بی اف گودریچ .

شانه ضخیم تر و کشیده تر

افزایش ضخامت لاستیک ، گسترش به سمت پایین دیواره جانبی برای محافظت بیشتر از منطقه شکست دیواره جانبی .

شانه دندانه دار

بلوک های لاستیکی بیرون زده دیواره جانبی باعث افزایش کشش گل ، برف و سنگ ، به ویژه در موقعیت های رانندگی کم هوا می شوند .

میله های گل هراس

میله های برآمده در آج شانه به آزاد سازی گل فشرده برای افزایش کشش در شرایط خاکی گل آلود و نرم کمک می کند .

آج به هم پیوسته

افزایش پایداری بلوک آج را برای سایش بیشتر در مسافت های طولانی فراهم می کند .

پرتاب کننده های سنگ

موجب خروج سنگ و محافظت بیشتری برای تمیز کردن آج در برابر سوراخ کردن سنگ می شود .

سختی داخلی و ارزش خرید لاستیک بی اف گودریچ

دو تسمه فولادی قوی با یک لایه کلاهک نایلونی با عرض کامل موجب سختی بیشتر و دوام بالاتر می شود .

کشش بهبود یافته

میله های گزنده جانبی و میله های گل هراس ، موجب بهبود کشش تایر در جاده های سخت می شود .

سخن پایانی

با توجه به موارد ذکر شده در بالا جهت معرفی بهترین لاستیک خارجی چهار فصل میتوانید این لاستیک ها را از ایران مارشال تهیه کنید و از بهترین کیفیت در خدمات بهره مند شوید.

کد خبر: ۳۰۳٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha