۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
شما سربازان واقعی این انقلاب هستید
پزشکیان خطاب به سربازان گمنام امام زمان (عج)؛

شما سربازان واقعی این انقلاب هستید

رئیس‌جمهور در دیدار با سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: شما سربازان واقعی این انقلاب هستید، گمنام برای کشور گام برمی‌دارید و تلاش می‌کنید.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در دیدار با سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: شما، سربازان واقعی این انقلاب هستید، سربازانی که بدون آن که ادعای نام و نان داشته باشید، گمنام تلاش می‌کنید و زحمت می‌کشید و کار خود را انجام می‌دهید. این موضوعی است که هر چقدر انسان خالص‌تر باشد به خدا نزدیک‌تر است.

وی افزود: اگر ما کاری انجام دهیم که مردم راضی شوند؛ ولایت، جمهوری اسلامی و انقلاب را تثبیت می‌کنیم یا نسبت به انقلاب ولایت خیانت می‌کنیم؟ اگر کاری بکنی که مردم راضی شوند این انقلاب حفظ می‌شود و این نظام می‌ماند. ولایت حفظ می‌شود، یعنی با خدمت کردن به مردم آنها را جذب کنیم.

رئیس جمهور گفت: ما با کار کردن و خوبی کردن به مردم نشان می‌دهیم که خوب هستیم. این کار با دستور دادن و امر و نهی کردن اتفاق نمی‌افتد. گره از کار مردم باز کنیم و بدانند که اگر ما باشیم گره از زندگی آنها باز می‌شود، بدانند اگر ما باشیم، بی‌منت مشکل آنها را حل می‌کنیم. من اگر خدمت کردم می‌توانم مردم را جذب کنم و اگر کمک کردم می‌توانم مشکل آنها را حل کنم. هیچ چیز گویاتر از رفتار من نیست.

پزشکیان ادامه داد: باید تلاش کنیم که وحدت و انسجام را اول در داخل حفظ کنیم، قصد و باور ما این است که وحدت و انسجام را در کشور ایجاد کنیم. ما مصمم هستیم که از افرادی که می‌توانند ما را به آن چشم‌انداز برسانند، کمک بگیریم. از آنها خواهش می‌کنیم قرار نیست به آنها دستور دهیم و آدمی که توانمند و خلاق است قرار نیست بیاید خود را به من عرضه بکند و بخواهد که من بگذارم او کار کند، من باید منّت آن را بکشم و از او کمک بگیرم.

کد خبر: ۳۰۲٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha