۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به تعاونی‌های خوزستان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

۵۶۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به تعاونی‌های خوزستان پرداخت شد

اهواز- ظفرپور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۵۶۵ میلیارد از منابع بانکی به تعاونی های خوزستان پرداخت شد و ۷۷۰ نفر در ۱۱۳طرح مشغول شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، مجتبی ظفری پور ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از تعاونی های برتر خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در خوزستان ۵ هزار و ۴۶۵ شرکت تعاونی فعال وجود دارد که بیشترین تعداد تعاونی ها در بخش کشاورزی و صنعتی است.

وی افزود: ۱۵۷۶ تعاونی کشاورزی در خوزستان وجود دارد که بیش از ۵۰۰ تعاون در حوزه شیلات استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یادآور شد: ۱۲۲۵ تعاونی صنعتی در استان داریم که ۴۵۰ تعاونی آن پوشاک است و ۶۰ درصد پوشاک مدارس توسط آنها تامین می شود.

ظفری پور با اشاره به وجود۹۱۷ مسکن در خوزستان گفت: بیش از ۹۰۰ تعاونی خدماتی در استان داریم که بیش از ۸۰ تعاونی خدماتی در حوزه بهداشت و درمان است.

وی گفت: ۹۵ درصد تعاونی های خوزستان در بخش صیادی است و سهم آنها در پرورش میگو و ماهی ۷۵ درصد است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان سهم بخش تعاون را در بخش مسکن ۴۳ درصد بیان کرد و گفت: ۱۱۵ تعاونی مصرف در استان درشلکه توزیع کالاهای ضروری فعالیت دارند.

ظفری پور با بیان این که ۹ شهرک کشاورزی در خوزستان در بخش شیلات فعالیت دارند، افزود: از مرداد ۱۴۰۲ تا پایان مرداد امسال ۵۶۵ میلیارد از منابع بانکی به تعاونی های خوزستان پرداخت شد و ۷۷۰ نفر در ۱۱۳طرح مشغول شدتد.

وی عنوان کرد: ۴۱ طرح تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی با سرمایه گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و تسهیلات بیش از یک هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ۳ میلیون خوزستانی صاحبان سهام عدالت هستند که معادل ۶۰ درصد جمعیت استان است.

کد خبر: ۳۰۲٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha