۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
شرایط فروش کی ام سی A۵‌ از سوی کرمان‌موتور اعلام شد

شرایط فروش کی ام سی A۵‌ از سوی کرمان‌موتور اعلام شد

پس از اعلام قیمت جدید محصولات کرمان‌موتور، شرایط فروش کی ام سی A۵ نیز توسط این شرکت اعلام شد.

به گزارش بازار، کی‌ام‌سی A۵ یکی از معدود خودروهای بازار ایران به شمار می‌آید که پس از چندسال غیبت، بار دیگر به ایران بازگشته است. پس از اعلام قیمت جدید محصولات کرمان‌موتور، شرایط فروش کی ام سی A۵‌ نیز توسط این شرکت اعلام شد. این خودرو همچنان از KMC X۵ ارزان‌تر است اما مشخص نیست با اعلام قیمت جدید، مشتریان چه واکنشی در برابر شرایط فروش آن نشان خواهند داد.

قیمت KMC A۵ از سوی کرمان‌موتور معادل یک میلیارد و ۴۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است. مشتریان برای خرید این خودرو، باید در ابتدا مبلغ یک میلیارد تومان را به حساب شرکت واریز کنند. مابقی بهای خودرو در قالب اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد. این اقساط در قالب چک‌های سه‌ماهه پرداخت می‌شود و موعد نخستین چک نیز پانزدهم اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود. خودروها طی مدت ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند و در شش رنگ قابل سفارش هستند.

شرایط فروش کی ام سی A۵‌، شهریور ۱۴۰۳:

شرایط فروش کی ام سی A۵‌ از سوی کرمان‌موتور اعلام شد

خودرویی که کرمان‌موتور با نام KMC A۵ عرضه کرده است، در واقع محصولی از شرکت SWM با نام اس دبلیو ام G۰۱F‌ است. این خودرو نسخه اسپرت SWM G۰۱ به حساب می‌آید که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ توسط سیف‌خودرو و در تعدادی محدود به بازار عرضه شد. کرمان‌موتور KMC A۵ را نخستین بار در نمایشگاه مشهد ۱۴۰۲ معرفی کرد. این کراس‌اوور همانند دیگر رقبایش از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد. حداکثر راندمان پیشرانه این خودرو، ۱۳۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۲ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو برعهده دارد.

کد خبر: ۳۰۲٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha