۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
کدام میم کوین بیشترین بازدهی را در موج صعودی بعدی خواهد داشت؟
تحلیل تکنیکال میم کوین ها

کدام میم کوین بیشترین بازدهی را در موج صعودی بعدی خواهد داشت؟

رمزارز های دوج کوین، شیب اینو و په‌په سه میم کوین مطرح بازار هستند که بیشترین پتانسیل و ریسک به ریوارد را شیبا اینو دارد و در موج صعودی بعدی میتواند بدرخشد.

هادی بهرامی؛ بازار: در بازار ارز دیجیتال گروهی از پروژه ها هستند که به آنها میم کوین meme coin گفته میشود؛ این دسته از رمز ارزها با حیوانات رابطه مستقیم دارند و صرفا برای سرگرمی به وجود آمده اند. رمزارز هایی که در دسته میم کوین ها فعالیت دارند، اساسا بدون پروژه و ارزش ذاتی هستند که صرفا با تبلیغ اینفلوئنسرها و حمایت سرمایه گذاران شروع به رشد قیمت میکنند. دوج کوین، شیبا اینو و په‌په از میم کوین های محبوب و رتبه بالای بازار میباشند که در این بلاگ از خبرگزاری بازار به تحلیل تکنیکال آنها میپردازیم.


۱- دوج کوین doge
قیمت دوج کوین طی شش ماه اخیر به میزان منفی ۵۶ درصد و یک سال اخیر مثبت ۳۰۰ درصد بازدهی داشته که نشان میدهد طی یک سال با وجود ریزش ۵۶ درصدی، بازدهی ۱۵۰ درصدی را حفظ کرده است. قیمت در حال حاضر حمایت معتبر ۱۱ سنت را از دست داده و آن را تبدیل به مقاومت کرده است و در صورت واکنش منفی به این محدوده ممکن است ریزش بیشتری تا حمایت ۸ و ۶ سنت داشته باشد. بهترین کف قیمتی جهت سرمایه گذاری کم ریسک و پر بازده، همان نواحی ۸ و ۶ سنت میباشد که اگر قیمت آن ها را لمس کند، یک موقعیت عالی به وجود می آورد. در صورت شکست مقاومت قوی ۱۱ سنت، اهداف ۱۴، ۱۷ و ۲۳ سنت در دسترس خواهند بود که یک بازدهی ۳۰۰ درصدی در دل خود دارد.

کدام میم کوین بیشترین بازدهی را در موج صعودی بعدی خواهد داشت؟


۲- شیبا اینو SHIB
قیمت شیبا اینو طی شش ماه اخیر به میزان منفی ۶۴ درصد و یک سال اخیر مثبت ۴۵۰ درصد بازدهی را به ثبت رسانده که نشان میدهد بازدهی یکساله آن بیشتر از دوج کوین و اکثر آلت کوین ها بوده است. قیمت در حال حاضر درون یک کانال نزولی قرار دارد که بنظر میرسد بخواهد تا حمایت معتبر ۰.۰۰۰۰۰۷۲ دلار ریزش داشته باشد و سپس با افزایش تقاضا درون یک فاز انباشت روند را به صعودی چرخش داده و به سمت اهداف بالا پرتاب شود. محدوده ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار یک مقاومت استاتیک ماژور قوی محسوب میشود که در صورت شکست آن میتوان به صعود قیمت تا اهداف ۰.۰۰۰۰۳ و ۰.۰۰۰۰۴ دلار امیدوار بود؛ البته شکست مقاومت گفته شده باید با قدرت و شکل گیری کندل های فول بادی شکسته شود.

کدام میم کوین بیشترین بازدهی را در موج صعودی بعدی خواهد داشت؟


۳- په‌په pepe
قیمت په‌په طی شش ماه اخیر به میزان منفی ۵۳ درصد و یک سال اخیر مثبت ۲۷۳۵ درصد بازدهی را نصیب سرمایه گذاران کرده است که تاپ گینر لیست پربازده ترین ارزهای دیجیتال در یکسال اخیر میباشد. قیمت این رمزارز جدید در حال حاضر کمی رشد کرده است اما این رشد ضعیف و در حکم پولبک میباشد که بنظر میرسد ریزش تا حمایت معتبر ۰.۰۰۰۰۰۴۶ دلار محتمل باشد. بهترین محدوده برای خرید این توکن همان حمایت ۰.۰۰۰۰۰۴۶ دلار میباشد که میتواند قیمت را تا اهداف ۰.۰۰۰۰۱، ۰.۰۰۰۰۱۳ و ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار پرتاب و یک بازدهی ۲۸۰ درصدی نصیب سرمایه گذاران کند. عبور از مقاومت ۰.۰۰۰۰۱ دلار جهت صعود تا اهداف بالاتر حیاتی است و در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان به شکل گیری روند صعودی بزرگ تر فکر کرد.

کدام میم کوین بیشترین بازدهی را در موج صعودی بعدی خواهد داشت؟


کد خبر: ۳۰۱٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha