۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
شرکت سلسیوس ۹۰ درصد از بدهی‌های خود را توزیع کرد

شرکت سلسیوس ۹۰ درصد از بدهی‌های خود را توزیع کرد

شرکت ورشکسته‌شده‌ سلسیوس حدود ۲.۵۳ میلیارد دلار بدهی را بین ۲۵۱٬۰۰۰ طلبکار خود پرداخت کرده است. این مسئله معامله‌گران زیادی را نگران کرده است.

به گزارش بازار، ارزش سرمایه بازپرداخت‌شده توسط شرکت سلسیوس، تقریبا ۹۳ درصد از کل مبلغ بدهی آن را تشکیل می‌دهد. شایان ذکر است که این مبلغ بین حدود دو سوم از طلبکاران این شرکت توزیع شده‌ است.

جزییات پرونده‌ای که در تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) منتشر شده‌، نشان می‌دهد که شرکت سلسیوس ۱.۴۳ میلیارد دلار ارز دیجیتال را از طریق پی‌پل/ونمو به طلبکاران خود پرداخت کرده است. علاوه بر این شرکت مذکور ۹۱۷ میلیون دلار ارز دیجیتال را از طریق کوین بیس و ۱۷۸ میلیون دلار را از طریق تراکنش بانکی به طلبکارانش پرداخت کرده است.

بخشی از برنامه ورشکستگی سلسیوس شامل توزیع بیش از ۳ میلیارد دلار به ۳۷۵٬۰۰۰ طلبکار این شرکت در بیش از ۱۶۵ کشور بوده است. این بدان معناست که تعداد زیادی از این طلبکاران فعلا دارایی خود را برداشت نکرده‌اند.

سلسیوس اعلام کرد که ۱۲۱٬۰۰۰ طلبکار دیگر باید دارایی خود را برداشت (Claim) کنند و به صورت میانگین سهم هر فرد ۱٬۵۰۰ دلار است. حدود ۶۴٬۰۰۰ نفر از این طلبکاران باید کم‌تر از ۱۰۰ دلار دریافت کنند و حدود ۴۱٬۰۰۰ نفر مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار طلب دارند. به گفته سلسیوس حجم ناچیز این طلب‌ها ممکن است انگیزه کافی برای مطالبه و برداشت آن‌ها را فراهم نکند.

این شرکت اعلام کرد توزیع طلب‌ها از طریق کوین بیس هر دو هفته یکبار انجام می‌شود. این درحالیست که پی پل مدعی شده است امکان کلیم بدهی سلسیوس را در هر لحظه فراهم می‌کند. همچنین پرداخت‌های نقدی تقریباً هفته‌ای یکبار انجام می‌شود.

برنامه‌های بعدی سلیوس

در برنامه بازسازی سلسیوس، سرمایه‌ها به تاسیس یک صندوق سرمایه‌گذاری در استخراج بیت کوین به نام Ionic digital اختصاص داده‌ می‌شود. این شرکت اعلام کرد ساختمان شماره ۱ در تاسیسات سدروال تگزاس فعال شده‌ است. این ساختمان تازه ساخته شده، اولین ساختمان از چهار تاسیسات پیشرفته استخراج بیت‌کوین ۵۰ مگاواتی در این محل است. در این ساختمان ۱۵٬۵۵۲ دستگاه استخراج بیت کوین قرار خواهد گرفت.

قرار است در این محل حدود ۶۶٬۰۰۰ دستگاه استخراج با ۲۱۵ مگاوات برق فعال شود. Ionic digital اعلام کرده بود که این شرکت در اواخر جولای (مرداد) مقدار ۱٬۸۹۱.۶۸ بیت کوین در اختیار دارد.

کد خبر: ۳۰۱٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha