۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
خسارت جبران ناپذیر سیاست گذاری یکسان برای صنعت فولاد استان ها
رئیس خانه صمت یزد تاکید کرد؛

خسارت جبران ناپذیر سیاست گذاری یکسان برای صنعت فولاد استان ها

یزد- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد اجرای سیاست های یکسان برای صنعت فولاد در استان ها را منجر به خسارت جبران ناپذیر به این صنعت دانست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، سید علی‌اکبر کلانتر در جلسه مقدماتی جهت بررسی چالش ها و فرصت های صنعت فولاد استان و راه های کمک به رفع ناترازی و کاهش قطعی برق در این صنعت به جایگاه ویژه صنعت فولاد به‌عنوان یکی از دو صنعت اصلی استان از منظر تولید ناخالص داخلی، درآمدزایی، اشتغال‌زایی و صادرات، به مصرف بالای انرژی در این صنعت اشاره کرد.

وی با هشدار نسبت به پیامدهای سیاست‌گذاری یکسان برای تمامی استان‌ها، عنوان کرد: استان‌هایی که میزبان تعداد بیشتری از واحدهای فولادی هستند، در مقایسه با استان‌هایی که تنها یک یا دو واحد فولادی دارند، با چالش‌های جدی‌تری روبه‌رو شده و در درازمدت با خطر تعطیلی مواجه می‌شوند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد اظهار کرد: برای بررسی این مسائل و یافتن راهکارهای مناسب، به درخواست خانه صمت و با موافقت سازمان مدیریت، جلسه‌ بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی در این خصوص تشکیل خواهد شد و امیدواریم مصوبات این جلسه تأثیرات مثبتی بر وضعیت صنعت فولاد در سطح استان داشته باشد.

گفتنی است، جلسه مقدماتی جهت بررسی چالش ها و فرصت های صنعت فولاد استان به منظور طرح در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاوتی با حضور رئیس خانه صمت، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دوتن از همکارانشان، تعدادی از اعضای هیأت مدیره انجمن تخصصی فولاد، ذوب و ریخته گری استان یزد به میزبانی خانه صمت برگزار شد.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha