۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
کف و سقف مهم قیمت بیت کوین کجاست؟| هولدرها درگیر ریز نوسانات نشوند!
تحلیل تکنیکال BTC

کف و سقف مهم قیمت بیت کوین کجاست؟| هولدرها درگیر ریز نوسانات نشوند!

بیت کوین با ارزش بازار ۱۲۵۶ میلیارد دلار طی دو هفته اخیر به میزان ۱۸ درصد افزایش یافته و در حال حاضر بین کف و سقف مهمی گیر کرده است.

هادی بهرامی؛ بازار: بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگ ترین پروژه از لحاظ ارزش بازار در جایگاه اول قرار دارد که بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران آن را نماد بازار نیز میدانند که جدای از مسائل بنیادی، تحرکات قیمت آن میتواند تاثیر چشمگیری بر کل بازار بگذارد. دامیننس ها ما را از میزان تسلط رمزارز ها، جریانات نقدینگی از هدایت نقدینگی و میزان عرضه تقاضا و نمودارهای قیمتی از تحرکات قیمت دارایی ها آگاه میکنند و با استفاده از همین سه پارامتر میتوان معاملات کوتاه مدت خود را انجام داد.

طبق آخرین بررسی ها، بیت کوین (BTC) با ارزش بازار ۱ هزار و ۲۵۶ میلیارد دلار و با حجم معاملات ۲۲ میلیارد دلار در جایگاه اول فهرست کوین مارکت کپ و بازار قرار دارد. شاخص ترس و طمع در محدوده ۵۵ قرار دارد که تقریبا وضعیت خنثی را نشان می دهد و نسبت به یک هفته قبل، حدودا دو برابر شده است. در واقع، مارکت کپ بیت کوین طی یک هفته اخیر از محدوده ۱۱۵۰ میلیارد دلار شروع به رشد کرده و به ۱۲۵۶ میلیارد دلار رسیده است که همین مورد باعث کاهش ترس و وحشت سرمایه گذاران شد.

کف و سقف مهم قیمت بیت کوین کجاست؟| هولدرها درگیر ریز نوسانات نشوند!


قیمت بیت کوین طی دو هفته اخیر از محدوده ۵۴ هزار دلار با افزایش تقاضا مواجه شد و با رشد ۱۸ درصدی به محدوده ۶۴ هزار دلار رسید که در حال حاضر وسط راه قرار دارد. محدوده ۷۴ هزار دلار یک مقاومت استاتیک ماژور قوی محسوب می شود که در صورت شکست آن، هدف ۸۵ هزار دلاری در دسترس خواهد بود؛ در غیر اینصورت، اگر قیمت در برخورد با مقاومت گفته شده با واکنش منفی مواجه شود، ریزش بیشتری تا حمایت معتبر ۵۴ هزار دلار خواهد داشت. حمایت معتبر ۳۸ هزار دلار را میتوان یک حمایت استاتیک ماژور و معتبر در نظر گرفت و با رسیدن قیمت به این ناحیه، میتوانیم به فکر خرید بیشتر باشیم.

دامیننس بیت کوین طی دو هفته اخیر به میزان ۱.۲ درصد رشد را تجربه کرده و از محدوده حمایتی ۵۶.۸ درصد به ۵۷.۵ درصد رسیده است. شاخص تسلط این رمزارز درون یک کانال تریدینگ رنج قرار دارد که در صورت خروج از آن و شکست مقاومت استاتیک مینور ۵۷.۸ درصد میتواند رشد بیشتری داشته باشد که در این صورت، قیمت بیت کوین افزایش و قیمت سایر آلت کوین ها کاهشی یا خنثی خواهد بود. اگر حمایت ۵۶.۸ درصد از دست برود، ریزش بیشتری را تا حمایت بعدی در محدوده ۵۶ درصد شاهد خواهیم بود؛ در مقابل، تارگت بعدی دامیننس بیت کوین در صورت صعود ۵۸.۸ درصد خواهد بود که با توجه به شکست مقاومت ماژور چند ماهه و تشکیل کانال تریدینگ رنج بنظر میرسد یک موج صعودی دیگر خواهیم داشت.

کف و سقف مهم قیمت بیت کوین کجاست؟| هولدرها درگیر ریز نوسانات نشوند!


کد خبر: ۳۰۱٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha