۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
سقوط ۱۵ درصدی نات کوین و تون کوین بعد از دستگیری پاول دوروف| ماجرا چیست؟

سقوط ۱۵ درصدی نات کوین و تون کوین بعد از دستگیری پاول دوروف| ماجرا چیست؟

دستگیری پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در شب قبل سر و صدای زیادی به پا کرد و تاثیر بدی روی قیمت تون کوین و نات کوین گذاشت.

به گزارش بازار، در شب قبل خبرگزاری‌های فرانسوی اعلام کردند پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیرعامل تلگرام در فرودگاه لو بورژه دستگیر شده است. شایان ذکر است که دفتر پلیس ملی فرانسه (OFIM) که وظیفه جلوگیری از خشونت علیه خردسالان را دارد، چنین کاری کرده است.

شبکه فرانسوی TF۱ اعلام کرد که OFIM در سال ۲۰۲۳ دوروف را به دلیل عدم نظارت بر تلگرام، در جرایمی مثل قاچاق مواد مخدر و تروریسم و کلاهبرداری همدست دانست. علاوه بر این یکی دیگر از جرایم او عدم همکاری با نیروی انتظامی است. شبکه TF۱ به نقل از یک منبع گفت: تخلفات بی‌شماری متوجه دوروف است و او هیچ کاری برای همکاری انجام نمی‌دهد. سال‌هاست که تلگرام، پلتفرم شماره یک برای جرایم سازمان‌یافته شده است.

برخی منابع از آمدن‌ دوروف به فرانسه شگفت‌زده شدند، زیرا او می‌دانست که در این کشور تحت تعقیب است. شایان ذکر است که این بازداشت توسط رویترز نیز تایید شده‌ است.

در هر صورت انتشار این خبر باعث شد قیمت ارزهای اکوسیستم تون به شدت سقوط کند. برای مثال قیمت تون کوین حدود ۱۵ درصد سقوط کرد. علاوه بر این قیمت نات کوین هم با سقوط شدیدی مواجه شد و حدود ۱۵ درصد از ارزشش را از دست داد.

نمودار یک ساعته قیمت تون کوین

نمودار یک ساعته قیمت تون کوین

افراد زیادی مثل ایلان ماسک از دوروف حمایت کردند. شبکه تون هم تاکید کرد که جامعه TON همچنان قوی است و مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. علاوه بر این بازی‌های تلگرامی با انتشار استیکر تلگرام حمایت خود از دوروف را نشان دادند.

حمایت بازی‌های تلگرامی از پاول دوروف

حمایت بازی‌های تلگرامی از پاول دوروف

کد خبر: ۳۰۱٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha