۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
۳ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۹۵ میلیارد تومان در بوشهر به بهره برداری رسید
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۳ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۹۵ میلیارد تومان در بوشهر به بهره برداری رسید

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۳ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۹۵ میلیارد تومان در بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین عصر شنبه در آیین افتتاح طرح های اقتصادی هفته دولت در استان بوشهر اظهار داشت: امروز ۳ طرح اقتصادی در استان بوشهر افتتاح شدند که شامل افتتاح ۵۰۰ سامانه برق خورشیدی در مرکز دیسپاچینگ بوشهر با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان است که علاوه بر کمک‌به اشتغال و تامین برق، در معیشت پایدار مردم نیز تاثیر گذار است.

وی افزود: امسال ۲ هزار واحد سامانه برق خورشیدی برای استان بوشهر پیش بینی شده که توسط مردم در روستاها و پشت بام‌ها و همچنین به صورت مجتمع احداث می شوند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یک واحد تولیدی فلاسک چای با ظرفیت ۱۰۰۰ فلاسک در روز و ۳۰۰ هزار فلاسک در سال با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به بهره برداری رسید.

باستین تصریح کرد: اکنون ۷ نفر در این طرح شاغل هستند که با افزایش امکانات و تجهیزات این واحد، تعداد شاغلان تا دو ماه آینده به ۳۰ نفر افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: راه اندازی واحد فرآوری و بسته بندی و عمل آوری آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان نیز از دیگر واحدهای افتتاحی امروز است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: ظرفیت این واحد ۳۲۰۰ تن است و اکنون ۲۳ نفر نیروی کاری دارد که با توسعه این واحد، بزودی شاغلان این طرح به ۵۳ نفر افزایش می یابد.

وی با تقدیر از تلاش های بخش خصوصی استان افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی، سکانداران اقتصاد و تولید استان هستند و لازم است از این عزیزان تقدیر کنیم.

کد خبر: ۳۰۱٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha