۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
قطع برق در انتظار اداراتی که مراقب مصرف نباشند
شرکت توزیع برق پایتخت:

قطع برق در انتظار اداراتی که مراقب مصرف نباشند

شرکت توزیع برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تشدید گرما در هفته جاری خواستار همراهی ادارات تهران در مدیریت مصرف برق جاری شد و اعلام کرد: اداراتی که رعایت نکنند قطع برق می‌شوند.

به گزارش بازار، از وزارت نیرو، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌رساند باتوجه‌به الگوهای جوی و پیش‌بینی‌های انجام شده؛ در هفته جاری نیز شهر تهران با هوایی گرم، روبرو و به دنبال آن مصرف برق نیز افزایش قابل‌ملاحظه‌ای خواهد داشت.

ضمن قدردانی از همراهی شهروندان تهرانی خواهشمند است با تداوم این همراهی در هفته جاری، کاهش حداکثری مصرف برق و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنید.

در این اطلاعیه تأکید شده است: به اطلاع مشترکان اداری و دستگاه‌های اجرایی شهر تهران نیز می‌رساند مطابق با رویه‌های قبلی باتوجه‌به پیش‌بینی افزایش مصرف در هفته پیشرو، نظارت بر مصرف برق همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهر تهران با استفاده از سامانه‌های رصد بر خط کنتورهای هوشمند و بازدید میدانی ارزیابان، باهدف بررسی روند کاهش مصرف برق و استفاده از مولدهای اضطراری در ساعات اوج بار، تشدید شده و برق اداراتی که مطابق با ابلاغیه‌های قبلی، اقدام به کاهش مصرف برق نکنند محدود خواهد شد.

به گزارش بازار، روز گذشته سازمان هواشناسی اعلام کرد:روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته بعد (این هفته) آسمان بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود.

کد خبر: ۳۰۱٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha