۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
۴ پروژه در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد
امروز؛

۴ پروژه در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از افتتاح چهار پروژه عمرانی و اقتصادی در مجموعه شهرک صنعتی سمنان همزمان با هفته دولت خبر داد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بین اینکه چهار پروژه عمرانی و اقتصادی امروز جمعه با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، تاکید کرد: سه پروژه از این بین عمرانی و یک طرح اقتصادی است.

وی با بیان اینکه تکمیل زیرساخت ساختمان کسب و کار با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال یکی از طرح هایی است که امروز با حضور دولتمردان در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد، افزود: شبکه روشنایی ورودی شهرک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریالی نیز افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان همچنین از افتتاح شبکه فاضلاب با هزینه‌کرد ۳۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی سمنان خبر داد.

باقری با بیان اینکه شرکت صنایع تک هامون پروژه اقتصادی افتتاح شده در مجموعه شهرک صنعتی سمنان است، گفت: برای این طرح یک هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است همچنین باید تاکید کرد که این کارخانه در زمینی به زیربنای پنج هزار متر مربع راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه حدود ۲۸ هزار تن لوله تک جداره آب با قطر کمتر از ۶۳۰ میلیمتر از پلی‌اتیلن را دارد، گفت: این کارخانه ۳۵ شغل را نیز ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان همچنین گفت: این چهار طرح یعنی سه طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی در شهرک صنعتی سمنان روی هم یک هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان اعتبار را در بر داشته است که از این بین سهم پروژه های عمرانی ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر: ۳۰۰٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha