۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
بروز مشکلات نباید صادرات را تعطیل کند| به دنبال راه حل و هدف گذاری باشیم
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

بروز مشکلات نباید صادرات را تعطیل کند| به دنبال راه حل و هدف گذاری باشیم

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: چنانچه کمبود یا مشکلی در حوزه صادرات به وجود بیاید نباید به دنبال تعطیل کردن آن باشیم. 

به گزارش خبرنگار بازار، امیر یوسفی ظهر چهارشنبه در ششمین جلسه کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: اتاق بازرگانی به دنبال تعامل با دولت است تا شرایطی را به وجود بیاورد تا سرمایه گذاری در حالت بلاتکلیف باقی نماند و موانع را برطرف شود.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان افزود: زمانی که بتوانیم زیرساخت ها را برای سرمایه گذاری آماده کنیم می توانیم ادعا کنیم که پذیرای سرمایه گذاران هستیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل ریجستری میگو سال هاست وجود دارد، خاطرنشان کرد: با پیگیری های اتاق بازرگانی دنبال رفع موانع و مشکلات پیش روی هستیم اما بخش خصوصی به تنهایی نمی تواند به نتیجه مطلوب دست یابد و دولت نیز باید در این حوزه کمک کند.

یوسفی با بیان اینکه اتاق بازرگانی به عنوان مشاور با مطالبه گری و پیگیری به دنبال رفع مشکلات سرمایه گذاران است، تصریح کرد: اگر به دنبال توسعه صادرات هستیم نباید مقطعی فکر کنیم و باید برای اهداف خود برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم و در نهایت چنانچه کمبود یا مشکلی در حوزه صادرات به وجود بیاید نباید به دنبال تعطیل کردن آن باشیم.

وی تصریح کرد: صادر کننده با برند سازی باید طوری برنامه ریزی کند که بتواند محصولات خود را در بازار به فروش برساند و امیداریم با توجه به تفکر جدیدی که در دولت چهاردهم وجود دارد بتوانیم با شرایط بهتری داشته باشیم.

کد خبر: ۳۰۰٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha