۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
۱۲ طرح صنعتی در استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید
طی هفته دولت؛

۱۲ طرح صنعتی در استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از افتتاح ۱۲ طرح صنعتی در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا باقری صبح چهارشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها و مجموعه شهرک های صنعتی سمنان ضمن بیان اینکه ۱۲ طرح صنعتی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرک‌های صنعتی تحت پوشش این شرکت بهره‌برداری می‌شود، تاکید کرد: این طرح ها برای ۶۹۲ نفر اشتغالزایی دارد.

وی با بیان اینکه این طرح ها در شهرک های صنعتی سمنان، گرمسار، ایوانکی و سرخه به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تولید انواع لوازم خانگی، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه، مقاطع فولادی ساده کربنی و کم آلیاژی و میلگرد آجدار به صورت کلاف یا شاخه ای از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی از جمله این طرح ها هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: تولید اجزاء و قطعات فلزی یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، نخ فیلامنتی پلی پروپیلن کامل آرایش یافته، لوله درزدار فولادی با جوش مستقیم،قوطی (پروفیل) فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی و لوله تک جداره آب از دیگر طرح های تولیدی هفته دولت در استان سمنان محسوب می شوند.

باقری با بیان اینکه ۱۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌برداری می‌شود، بیان کرد: اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی ایوانکی؛ منبع بتنی دو هزار متر مکعبی، خط انتقال شبکه ۲۰ کیلوولت برق و عملیات خاکی و جدول گذاری توسعه کارگاهی ۱۲.۹ هکتاری در گرمسار، و اجرای فیبر نوری مخابرات، و شبکه برق و روشنایی شهرک صنعتی آرادان از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری غرب استان در هفته دولت امسال است.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه توزیع گاز و ایستگاه و خط تغذیه گاز در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت شهرک‌های صنعتی استان در هفته دولت است ادامه داد: اجرای دیوار و سر درب ساختمان کسب و کار ، اجرای شبکه فاضلاب و اجرای شبکه روشنایی در ورودی شهرک صنعتی سمنان پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این هفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: اجرای شبکه آب، احداث جدول و تابلوی ورودی و اجرای دیوار محوطه ساختمان آتش نشانی و اداری در ناحیه صنعتی صید آباد و احداث ۷ واحد سوله کارگاهی، بهسازی نمای ساختمان اداری و اجرای جدول در فاز توسعه شهرک صنعتی دامغان از پروژه های این شهرستان در هفته دولت امسال است.

کد خبر: ۳۰۰٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha