۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
توکن داگز (DOGS) چه زمانی لیست می‌شود؟

توکن داگز (DOGS) چه زمانی لیست می‌شود؟

بر اساس اعلام کانال رسمی داگز در تلگرام، تاریخ لیست‌شدن توکن این بازی در صرافی‌های ارز دیجیتال از ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) به ۲۳ اوت (۲ شهریور) تغییر کرده است.

به گزارش بازار، کانال رسمی بازی داگز در تلگرام، شب قبل اطلاعات جدیدی دربازه زمان لیست‌شدن‌ توکن خود در صرافی‌های مختلف منتشر کرد. ابتدا قرار بود معاملات توکن DOGS در صرافی‌های ارز دیجیتال از روز سه‌شنبه ۲۰ اوت (۲۳ مرداد) شروع شود. با این حال، بر اساس چیزی که تیم توسعه ربات داگز اعلام کرده است، با توجه به استقبال زیاد کاربران و نیاز به دادن فرصت کافی به همه بازیکنان برای دریافت ایردراپ، زمان‌بندی جدید در نظر گرفته شده است.

طبق برنامه زمانی جدید، کاربران تا تاریخ ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) می‌توانند به مقصد صرافی‌های متمرکز OKX و ByBit و Gate.io و ‌Bitget یا کیف پول حضانتی wallet@ تلگرام توکن‌های داگز خود را برداشت کرده و از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۳ اوت نیز برداشت توکن‌های ایردراپ به کیف پول‌های غیرامانی مانند تون کیپر باز خواهد شد. معاملات داگز در صرافی‌های ارز دیجیتال طبق برنامه زمانی جدید در ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۲ شهریور آغاز خواهد شد.

با زمان‌بندی جدید، معاملات داگز در صرافی‌های رمزارز، ۴ ساعت پس از شروع روند برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرامانی شروع می‌شود که فرصت بیشتری برای آماده‌شدن جهت معامله داگز در صرافی‌ها به دارندگان این ایردراپ خواهد داد.

توجه داشته باشید که صرافی‌های OKX و ByBit و Gate.io و ‌Bitget یا کیف پول حضانتی wallet@ تلگرام به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند. بنابراین، تا بازگشایی برداشت از طریق کیف پول‌های غیرحضانتی صبر کرده و ایردراپ خود را از طریق این سه پلتفرم دریافت نکنید. ضمن اینکه قرار است معاملات داگز با فاصله کمی از بازارهای جهانی در پلتفرم مبادله رمزارز نوبیتکس نیز آغاز شود. بنابراین، در صورت تمایل به خرید یا فروش داگز، می‌توانید به‌راحتی از طریق نوبیتکس اقدام کنید.

کد خبر: ۳۰۰٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha