۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
نقره‌داغ شدن قاچاقچی سوخت در یزد با جریمه ۱۹.۵ میلیاردی
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد خبر داد؛

نقره‌داغ شدن قاچاقچی سوخت در یزد با جریمه ۱۹.۵ میلیاردی

یزد- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از ضبط ۳۰ هزار و ۲۸۴ لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچی سوخت در یزد و جریمه ۱۹ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریالی متخلف خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: شعبه دوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد به پرونده حمل ۳۰ هزار و ۲۸۴ لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۹ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی حمل سوخت، تخلف قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۵۵۳ میلیون جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مهاجریان مقدم گفت: شعبه همچنین برای خودرو حامل سوخت ۹ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی، این محموله سوخت قاچاق را از یک تانکر حمل سوخت کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر: ۳۰۰٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha