۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
آغاز آسفالت ریزی پل روگذر شهدای قراملک؛ جاده ائل‌گولی ایمن‌سازی می‌شود
شهردار منطقه ۲ تبریز خبر داد؛

آغاز آسفالت ریزی پل روگذر شهدای قراملک؛ جاده ائل‌گولی ایمن‌سازی می‌شود

تبریز-شهردار منطقه ۲ تبریز از آغاز آسفالت ریزی پل روگذر شهدای قراملک توسط این منطقه خبر داد.

به گزارش بازار، موسی علی پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: برای تکمیل عملیات احداث پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک، آسفالت ریزی روی پل این روگذر به اجرا درآمده است.

وی افزود: برای انجام آسفالت ریزی دو لایه زیره و رویه این تقاطع غیرهمسطح از حدود دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت استفاده می شود.

به گفته شهردار منطقه ۲، تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک از پروژه های رفع ترافیک شهری تبریز در حوزه شهرداری منطقه ۶ با دارا بودن معماری منحصر بفرد به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر در بلوار کارگر است که با اتمام این پل روگذر شاهد تحول بزرگ ترافیکی و روان سازی ترافیک در محدوده غرب تبریز خواهیم بود.

علیپور همچنین تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تردد عرضی شهروندان از رفوژ جاده ائل گلی، در وسط این مسیر نرده های محافظ نصب می شود.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از تردد عابران از رفوژ جاده ائل گلی، در وسط این مسیر نرده های محافظ نصب می شود.

علیپور اظهار کرد: نصب نرده های حفاظ جاده ائل گلی در حدفاصل میدان ائل گلی تا اتوبان شهیدکسائی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ در راستای ایمن سازی شهروندان و جلوگیری از تردد عرضی در این مسیر به اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.

موسی علی‌پور زنوزی در بخش دیگری از سخنان خود علام کرد: در راسای تداوم بهسازی معابر شهری در راستای رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از مسیرهای سطح حوزه، آسفالت ریزی اساسی خیابان شفا از معابر قابل دسترسی به اتوبان شهیدکسائی و از مسیرهای اصلی شهرک یاغچیان به انجام رسید.

شهردار منطقه ۲ با اعلام اینکه بهسازی خیابان شفا توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه به انجام رسیده گفت: برای آسفالت ریزی زیره و رویه این مسیر جمعاً از سه هزار تن آسفالت استفاده شده است.

کد خبر: ۳۰۰٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha