۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
سیدمحمد اتابک برای وزارت صمت، بهترین انتخاب است
وزیر پیشین بازرگانی اعلام کرد؛

سیدمحمد اتابک برای وزارت صمت، بهترین انتخاب است

وزیر پیشین بازرگانی و رئیس فعلی اتاق مشترک ایران و عراق، اعلام کرد که سیدمحمد اتابک برای وزارت صمت، بهترین انتخاب است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «یحیی آل‌اسحاق» وزیر بازرگانی دولت سازندگی، رئیس پیشین اتاق بازرگانی و رئیس فعلی اتاق مشترک ایران و عراق، با تجربه‌های گرانقدر مدیریتی معتقد است که تعدادی از وزرای اقتصادی پیشنهادی رئیس جمهور پزشکیان عمدتاً افرادی شایسته و قوی هستند که می‌توان به کار آمدی و حل مشکلات عدیده اقتصادی کشور از سوی آنان امیدوار بود.

وی از «سیدمحمد اتابک» نامزد وزارت صمت با صفات مدیر برنامه‌ریز و اجرایی حرفه‌ای، صاحب تحصیلات عالی در دانشگاه‌های معتبر خارجی و ربع قرن کارنامه مدیریتی موفق در حوزه‌های مهم اقتصادی از جمله در بنیاد مستضعفان نام می‌برد و اظهار امیدواری می‌کند که ایشان و «عباس علی‌آبادی» وزیر پیشنهادی نیرو، با برنامه‌ای همسو و هم آهنگ بخش تولید و صنعت اقتصاد ایران را سامان بخشند.

آل اسحاق همچنین به نمایندگان مجلس توصیه کرد که بدون وابستگی سیاسی و جناحی و صرفاً بر اساس منافع ملی و احراز شایستگی به وزرای پیشنهادی تیم اقتصادی دولت چهاردهم رأی بدهند.

آل اسحاق به دولت در شُرُف تشکیل هم تذکر می‌دهد که بدون حضور واقعی و غیر نمایشی بخش خصوصی در حکمرانی، اقتصاد کشور هرگز بهره‌ور نخواهد شد.

ذینفعان و فعالان صنعت و تولید کشور می‌توانند این گفت‌گو را اینجا بشنوند.

کد خبر: ۳۰۰٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha