۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
کسب پر افتخار تندیس سفیر اقتصاد از دومین کنگره سراسری برند ملی

کسب پر افتخار تندیس سفیر اقتصاد از دومین کنگره سراسری برند ملی

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند باهدف معرفی برترین بنگاه های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره های ارزش جهانی برگزاری گردید.

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند با هدف معرفی برترین بنگاه های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره های ارزش جهانی و هم چنین تقویت برند سازی ملی در ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور جمع کثیری از بزرگان اقتصادی و سیاسی برگزار گردید.

گروه صنعت رایان پارس به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی بازرگانی در زمینه باتری های سیلد لید اسید (VRLA) توانست پس از ارزیابی های تخصصی انجام شده و با توجه به فعالیت های گسترده انجام شده در زمینه برندسازی در حوزه های B۲B و B۲G تندیس برند ملی و سفیر اقتصاد ایران را با موفقیت کسب نماید.

امیرکیوان طیبی به نمایندگی از گروه صنعت رایان پارس به این مجمع ارزشمند دعوت شده و پس از کسب تندیس، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

گروه صنعت رایان پارس در تلاش است که با افزایش تمرکز به تولید برپایه کیفیت و سلامت محصولات، نقش بسزایی را در رشد و پیشرفت حوزه ارتباطی، مخابراتی و صنعتی کشور ایفا نماید و اخذ این تندیس گرانبها نشانه صحت و اعتبار عملکرد این شرکت می باشد.

کد خبر: ۳۰۰٬۰۴۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha