۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
برداشت توکن داگز از امروز باز می‌شود؛ کاربران ایرانی تا ۳۰ مرداد صبر کنند

برداشت توکن داگز از امروز باز می‌شود؛ کاربران ایرانی تا ۳۰ مرداد صبر کنند

کانال اطلاع‌رسانی داگز در تلگرام جزئیات مربوط به برداشت توکن‌های این ایردراپ را اعلام کرد. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، امکان برداشت به مقصد صرافی‌های متمرکز از ۲۶ مرداد فراهم خواهد شد.

به گزارش بازار، بر اساس اعلام تیم ربات تلگرام داگز، کاربران این بازی از ۱۶ اوت (۲۶ مرداد) می‌توانند توکن‌های خود را به صرافی‌های متمرکز یا کیف پول حضانتی wallet@ تلگرام منتقل کنند. به نظر می‌رسد صرافی‌های OKX و بای بیت تنها گزینه‌های مورد پذیرش برای برداشت مستقیم داگز باشند.

از روز ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) اما، امکان برداشت توکن‌های ایردراپ به مقصد کیف پول‌های غیرامانی نظیر تون کیپر، فراهم خواهد شد. با توجه به عدم ارائه خدمات از سوی صرافی‌های مورد اشاره و همین‌طور ربات wallet@ تلگرام، کاربران ساکن ایران باید تا روز ۲۰ اوت برای دریافت ایردراپ خود صبر کنند.

از آنجایی که معاملات داگز در صرافی‌ها از روز ۲۰ اوت آغاز می‌شود، تمام کاربران، فارغ از شکل دریافت ایردراپ، فرصت فروش به‌موقع توکن‌های خود را خواهند داشت. به بیان دیگر، هیچ یک از کاربران تا قبل از ۲۰ اوت قادر به فروش توکن‌های DOGS خود نخواهند بود؛ حتی اگر این توکن‌ها از قبل به صرافی‌های متمرکز منتقل شده باشند.

برداشت توکن داگز از امروز باز می‌شود؛ کاربران ایرانی تا ۳۰ مرداد صبر کنند

داگز همچنین تأکیید کرده است که کاربران برای انتقال توکن‌های خود به کیف پول‌های غیرامانی، باید به مقدار کافی ارز دیجیتال تون کوین جهت پرداخت هزینه تراکنش یا کارمزد شبکه در آدرس خود داشته باشند. بنابراین، قبل از شروع دوره دریافت ایردراپ، اگر در کیف پول خود تون کوین ندارید، لازم است اقدام به خرید تون کوین کنید. پرداخت هزینه این تراکنش نیز با کمتر از ۰.۲ واحد TON امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۲۹۹٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha