۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
سهام ۷ شرکت تولیدی استان سمنان در بورس پذیرفته شد
مدیر بورس منطقه‌ای سمنان:

سهام ۷ شرکت تولیدی استان سمنان در بورس پذیرفته شد

سمنان- امیرجان مدیر بورس منطقه‌ای سمنان گفت: سهام هفت واحد تولیدی این استان شامل شرکت معدنی املاح گرمسار، سیمان شاهرود و ... در بورس پذیرفته شد.

فاطمه امیرجان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سهام هفت شرکت تولیدی و صنعتی استان سمنان در بورس پذیرفته شد، تاکید کرد: ۷۰ هزار و ۳۱۳ میلیارد ارزش کلی سهام این هفت شرکت است.

وی افزود: شرکت معدنی املاح گرمسار با نماد شاملا، محصولات بین‌المللی پارس با نماد شپارس، فروسیلیس ایران با نماد فروس، سیمان شاهرود با نماد سرود و شکر شاهرود با نماد قشکر در بازار بورس از این پس شناخته خواهند شد.

مدیر بورس استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه سهام کارخانه‌های سیمان شاهرود، شکر شاهرود، فروسیلیس ایران در سمنان و شرکت معدنی املاح و محصولات بین‌المللی پارس گرمسار نیز در بورس شناخته خواهد شد، بیان کرد: بیشترین واحدهای فعال سمنان در بازار سرمایه مربوط به شهرستان شاهرود است.

امیرجان با بیان اینکه پنج واحد تولیدی استان سمنان در بازار بورس و دو واحد تولیدی نیز در بازار فرابورس فعالیت دارد، گفت: شرکت فولاد شاهرود با نماد فرود و شرکت صنعتی و معدنی شمال‌شرق شاهرود با نماد کشرق دو شرکتی هستند که در فرابورس حضور دارند.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha