۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
قیمت رمزارز اتریوم بین دو سطح مهم قرار دارد!
تحلیل تکنیکال اتریوم

قیمت رمزارز اتریوم بین دو سطح مهم قرار دارد!

اتریوم پس از نزول دو هفته اخیر، به سطح ۲ هزار و ۲۰۰ دلار رسیده بود که با یک شدو و افزایش تقاضای شوک آور به محدوده ۲ هزار و ۶۵۰ دلار پرتاب شد و در حال حاضر بین سطوح مهمی قرار گرفته است.

هادی بهرامی؛ بازار: تحلیلگران فاندامنتال بازار ارز دیجیتال، پروژه اتریوم را یکی از قوی ترین و معتبر ترین اکوسیستم های فعال در صنعت دیفای و استارتاپ تکنولوژی محور میدانند که انواع پلتفرم های وام دهی و همچنین شبکه های لایه دوم را رهبری میکند. اتریوم به نوعی یکی از شاخص های نشان دهنده مسیر قیمتی آلت کوین ها و روند جریانات نقدینگی است که تحلیل دامیننس، قیمت و آنچین آن کمک شایانی به ما در معاملات میکند. در حال حاضر ارز دیجیتال اتریوم با ارزش بازار ۳۲۰ میلیارد دلار و حجم معاملات ۱۸ میلیارد دلار در جایگاه دوم فهرست کوین مارکت کپ به عنوان دومین ارز بزرگ بازار قرار دارد.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم پس از اینکه حمایت معتبر ۲ هزار و ۸۶۴ دلار خود را از دست داد، با ریزش بیشتری مواجه شد و با کاهش ۲۵ درصدی به محدوده ۲ هزار و ۲۰۰ دلار رسید که با افزایش تقاضا همراه شده و در حال حاضر در محدوده ۲ هزار و ۶۵۰ دلار قرار و زیر مقاومت ۲ هزار و ۸۶۴ دلار قرار دارد. قیمت بین کف ۲ هزار و ۲۰۰ دلاری و سقف ۲ هزار و ۸۶۴ دلاری قرار دارد که با شکست هر یک از این سطوح میتواند به همان سمت حرکت کند. قیمت با حفظ حمایت ۲ هزار و ۲۰۰ دلار و شکست مقاومت ۲ هزار و ۸۶۴ دلار میتواند تا اهداف ۳ هزار و ۵۶۰ و ۴ هزار و ۷۵ دلار صعود داشته باشد.

قیمت رمزارز اتریوم بین دو سطح مهم قرار دارد!

کد خبر: ۲۹۹٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha