شبکه اجتماعی ایکس اکنون به شما امکان مرتب‌سازی پاسخ پست‌ها را می‌دهد

شبکه اجتماعی ایکس اکنون به شما امکان مرتب‌سازی پاسخ پست‌ها را می‌دهد

ایکس قدمی مثبت برای بهبود پلتفرم خود برداشت.

به گزارش بازار، شبکه اجتماعی ایکس که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، ویژگی جدیدی اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد پاسخ پست‌ها را به روشی سازمان‌یافته‌تر مرتب کنید. این امکان برای کسانی که از دیدن محتوای نامربوط در بخش پاسخ‌ها خسته شده‌اند، مناسب است.

به گزارش حساب رسمی ایکس، ویژگی مرتب‌سازی جدیدی که به نسخه‌های iOS و وب برنامه شبکه اجتماعی ایکس اضافه شده است، این امکان را به شما می‌دهد که پاسخ‌ها را براساس ارتباط، تازگی یا محبوبیت (تعداد لایک‌ها) مرتب کنید. با این قابلیت کاربران کنترل بیشتری بر محتوایی که می‌بینند، دارند و یافتن باارزش‌ترین پاسخ‌ها را آسان‌تر می‌کند.

احتمالاً پاسخ‌های کاربرانی که برای اشتراک پریمیوم ایکس پول پرداخت کرده‌اند، در اولویت قرار می‌گیرند. سرویس اشتراکی ایکس مزایای مختلفی فراهم می‌کند، ازجمله تیک آبی در پروفایل و کمک به بیشتر دیده‌ شدن پاسخ پست‌ها.

مشکل ویژگی مرتب‌سازی پاسخ‌ها در شبکه اجتماعی ایکس

احتمالاً از این ویژگی شبکه اجتماعی ایکس استقبال زیادی می‌شود اما یک نقطه‌ضعف هم در آن وجود دارد: تنظیماتی که برای مرتب‌سازی پاسخ‌ها انتخاب می‌کنید، ذخیره نمی‌شود؛ هر بار که پست جدید مشاهده می‌کنید، باید دوباره آن تنظیمات را انتخاب کنید.

باوجود این مشکل جزئی، ویژگی مرتب‌سازی جدید گام درستی در مسیر شبکه اجتماعی ایکس است؛ چون به این طریق کاربران کنترل بیشتری بر تجربه‌شان دارند و دسترسی به پاسخ‌های باارزش پست‌ها را آسان‌تر می‌کند. همچنین این ویژگی نشان می‌دهد X به کاربرانش گوش می‌دهد و مایل است برای بهبود پلتفرم تغییراتی ایجاد کند.

تصمیم برای اضافه‌کردن ویژگی مرتب‌سازی پس از ایجاد تعدادی تغییر بحث‌برانگیز در پلتفرم X، مانند معرفی تیک آبی پولی، گرفته شده است. این سرویس اشتراکی که هزینه‌اش ۸ دلار در ماه است، به کاربران تیک آبی می‌دهد و پاسخ‌های این افراد را در بالاترین قسمت پاسخ هر پست قرار می‌دهد. همچنین این کاربران امکان دسترسی به تعدادی ویژگی دیگر، مانند ویرایش پست‌ها، را فراهم می‌کند.

کد خبر: ۲۹۹٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha