۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
لیست نمایندگی های فروش کولر گازی گری در تهران

لیست نمایندگی های فروش کولر گازی گری در تهران

برای خرید کولرگازی‌های اورجینال برند گری باید به نمایندگی‌های رسمی این برند در تهران مراجعه نموده و مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید.

به گزارش بازار، برای خرید کولرگازی‌های اورجینال برند گری باید به نمایندگی‌های رسمی این برند در تهران مراجعه نموده و مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید. از مزایا خرید از این فروشگاه‌ها می‌توان به داشتن گارانتی ۲ ساله بی‌قید و شرط، خدمات پس از فروش ۱۲۰ ماهه و امکان خرید غیر حض وری و تحویل گرفتن محصول درب منزل اشاره کرد. در این متن نکات مهم هنگام خرید کولر گازی گری و لیست نمایندگی‌های کولر گازی گری در تهران برای شما نوشته شده است تا بتوانید هنگام خرید محصول مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید.

لیست نمایندگی‌های کولر گازی گری در تهران

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید کولر گازی گری این است که محصول مورد نظر خود را از نمایندگی‌های معتبر این برند در تهران خریداری نمایید تا از اصل و اورجینال بودن کولر گازی اطمینان حاصل کنید. در اینجا لیستی از نمایندگی‌های کولر گازی گری در تهران برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با خاطری آسوده محصول مورد نظر خود را از هر یک از این فروشگاه‌ها تهیه نمایید.

گری لند، نمایندگی کولر گازی گری در تهران

لیست نمایندگی های فروش کولر گازی گری در تهران

گری‌لند با داشتن بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه واردات و فروش انواع کولرهای گازی برند گری، به عنوان نمایندگی کولر گازی گری تمامی محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید از این فروشگاه، از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید. برای ثبت سفارش خود از این فروشگاه می‌توانید از طریق سایت گری لند اقدام نمایید. همچنین برای بهره‌مندی از راهنمایی کارشناسان این مجموعه می‌توانید با شماره‌های ۰۹۹۰۴۲۸۵۰۰۳ و ۰۹۹۰۴۲۸۵۰۰۴ تماس بگیرید.

جهت مشاهده بهترین مدل کولر گازی گری ۲۴۰۰۰ کلیک کنید.

شرکت زیکو کالا

فروشگاه زیکو کالا واردات و فروش انواع برندهای معتبر کولر گازی جهان در تهران را برعهده دارد. شما می‌توانید با خاطری آسوده محصولات اصل و با کیفیت این فروشگاه را از طریق سایت فروشگاه به سایت زیکو کالا سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می‌توانید با شماره‌های ۰۹۹۰۴۲۸۵۰۰۱، ۰۹۹۰۴۲۸۵۰۰۲ و ۰۹۱۸۳۷۸۵۰۸۲ تماس گرفته و به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید.

فروشگاه اورجینال کولر

لیست نمایندگی های فروش کولر گازی گری در تهران

یکی از فروشندگان معتبر برند گری در تهران شرکت اورجینال کولر است که محصولات این برند را با بهترین قیمت به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با خاطری آسوده هر یک از انواع مدل‌های کولر گازی گری را از این نمایندگی خریداری نموده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش به سایت https://coolerorginal.com/ مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۰۹۹۰۴۲۳۰۰۵۱ و ۰۹۹۰۴۲۳۰۰۵۲ تماس بگیرید.

فروشگاه اسپلیت لند

فروشگاه اسپلیت لند یکی از نمایندگی‌های رسمی برند گری در ایران است که تمامی محصولات اورجینال این برند را در تهران فروش می‌رساند. تمام محصولات این مجموعه را با ارزان‌ترین قیمت و گارانتی معتبر درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده انواع مدل‌های کولر گازی گری می‌توانید به سایت اسپلیت لند مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۹۰۴۲۸۵۰۰۳، ۰۹۹۰۴۲۸۵۰۰۴ و ۰۹۱۸۴۰۱۲۸۲۵ تماس بگیرید.

شرکت کالا سرما

این فروشگاه با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه واردات و فروش انواع سیستم‌های تهویه مطبوع از برندهای معتبر جهان مانند کولر گازی گری، به عنوان یکی از معتبرترین و ارزان‌ترین فروشگاه‌های کولر گازی به شمار می‌رود. شما می‌توانید برای ثبت سفارش خود به سایت کالا سرما مراجعه نموده و از طریق شماره‌های ۰۹۹۰۴۹۴۰۰۴۲ و ۰۹۹۰۴۹۴۰۰۴۳ با کارشناسان در ارتباط باشید.

مجموعه مکس اسپلیت

لیست نمایندگی های فروش کولر گازی گری در تهران

مکس اسپلیت نمایندگی برند گری در ایران است که به‌روزترین محصولات این برند را به فروش می‌رساند. شما می‌توانید محصولات گری مورد نظر خود را از طریق سایت این مجموعه به سایت https://maxsplit.com/ خریداری نموده و یا با شماره‌های ۰۹۹۰۱۱۳۱۴۵۸ و ۰۹۹۰۱۱۳۱۴۵۹ با کارشناسان ایشان در تماس باشید.

نمایندگی بازرگانی کولر

مجموعه بازرگانی کولر در سال ۱۳۸۰ با راه‌اندازی مرکز فروش انواع برندهای کولر گازی مطرح دنیا، فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش انواع کولر گازی در تهران آغاز کرد. این مجموعه تمامی محصولات گری را با قیمت مناسب و گارانتی بی‌قید و شرط در تهران به فروش می‌رساند. برای اطلاع از انواع مدل‌های کولر گازی گری و قیمت آن‌ها می‌توانید به سایت مجموعه گری‌لند به سایت بازرگانی کولر مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۰۹۹۰۴۸۶۰۰۲۸ و ۰۹۹۰۴۸۶۰۰۳۸ تماس بگیرید.

آدرس سایت : https://bazarganicooler.com/

هنگام خرید کولر گازی گری باید به چه نکاتی توجه نمود؟

خرید کولر گازی برای یک محیط مسکونی، اداری یا تجاری باید با دقت و آگاهی کامل انجام شود تا بهترین و کارآمدترین مدل آن را برای خود تهیه نمایید. نکاتی که باید هنگام خرید یک کولر گازی ایده‌آل و مناسب به آن‌ها توجه نمایید شامل موارد زیر هستند:

۱. مدل کولر گازی

کولر گازی گری در اشکال و مدل‌های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می‌شود، به همین دلیل هر مصرف‌کننده باید متناسب با نیاز خود و شرایط محیطی که قرار است کولر گازی نصب شود، یکی از این مدل‌ها را خریداری نماید. ۳ مدل پرطرفدار و مهم این محصول عبارتند از:

  • کولر گازی ایستاده گری: این مدل در دو حالت پرتابل و ثابت است که نوع ثابت آن بیشتر در سالن‌های بزرگ و شلوغ مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع پرتابل آن بیشتر در منازلی استفاده می‌شود که امکان نصب اسپلیت وجود نداشته باشد.

  • کولر گازی پنجره‌ای گری: این کولرهای گازی مصرف انرژی بالایی دارند، به همین دلیل با وجود ارزان بودن دستگاه، هزینه استفاده از آن بسیار زیاد است. نصب این نوع کولر گازی گری نیازی به لوله‌کشی ندارد و تنها کافی است که سیم آن را به برق وصل کنید.

  • کولر گازی اسپلیت گری: اسپلیت از دو قسمت پنل و پکیج کندانسور - کمپرسور تشکیل شده است که پکیج باید در بیرون از محیط و پنل آن در داخل محیط نصب شود. این دو قسمت توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل شده و نصب آن‌ها توسط نصاب ماهر انجام می‌شود. مصرف برق این کولر گازی بهینه است و سر و صدای کمتری تولید می‌کند.

۲. ظرفیت کولر گازی و متراژ محیط مورد نظر

هر یک از انواع مدل‌های کولر گازی از ظرفیت متفاوتی برخوردارند که هر یک از این ظرفیت‌ها برای متراژ مشخصی مناسب هستند. اگر ظرفیت کولر گازی از ظرفیت نرمال برای یک متراژ بیشتر باشد، موجب تولید بیش از حد هوای سرد و یخ زدگی اجزا داخلی دستگاه می‌شود و کولر گازی با ظرفیت کمتر از حد نرمال، برای رساندن دمای محیط به دمای مطلوب، بیش از حد فعالیت کرده و دچار آسیب می‌شود. انواع ظرفیت‌ها و متراژ های مناسب آن‌ها در جدول زیر آورده شده‌اند:

ظرفیت دستگاه (BTU/h)

حدود تقریبی متراژ (متر مربع مساحت کف)

۹۰۰۰

تا ۱۵

۱۲۰۰۰

۱۵ تا ۲۲

۱۸۰۰۰

۲۲ تا ۳۷

۲۴۰۰۰

۳۷ تا ۵۵

۳۰۰۰۰

۵۵ تا ۷۰

۳. نوع کمپرسور دستگاه

وظیفه کمپرسور فشرده کردن گاز داخل دستگاه و خنک‌کنندگی محیط است. در حالت کلی ۳ نوع کمپرسور وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کمپرسور پیستونی (Reciprocating): تکنولوژی این کمپرسور قدیمی بوده و بسیار پرمصرف‌تر از سایر مدل‌های کمپرسور است. طول عمر آن بالا است و می‌توان آن را در مناطق معتدل و حاره‌ای استفاده نمود. کمپرسور پیستونی بر خلاف سایر کمپرسورها صدای زیادی تولید می‌کند.

  • کمپرسور روتاری (Rotary): کمپرسور روتاری از تکنولوژی به‌روزی بهره‌مند است و با داشتن قابلیت اینورتر، می‌تواند مصرف انرژی خود را به حداقل برساند. مبرد به کار رفته در این دستگاه دوستدار محیط زیست بوده و می‌توان از آن در مناطق معتدل، گرم و سوزان استفاده نمود. دامنه ظرفیتی این کمپرسور وسیع بوده و دسیبل صدای آن کم است.

  • کمپرسور اسکرول (Scroll): این کمپرسور با داشتن قابلیت اینورتر برای ظرفیت‌های بالای ۳۶۰۰۰ مناسب‌تر است. این کمپرسور استهلاک کمتری داشته و می‌توان آن‌ها را در مناطق معتدل و حاره‌ای استفاده کرد.

۴. میزان مصرف انرژی

زمانی که کولر گازی گری شما اینورتر و با رده انرژی A باشد، مصرف انرژی دستگاه به حداقل رسیده و قرار گرفتن دستگاه در محیطی با دمای متعادل، به کاهش مصرف انرژی آن کمک می‌کند. میزان بهینه بودن مصرف انرژی یک کولر گازی را با EER نشان می‌دهند که در زمان خرید باید توجه داشته باشید که EER آن بالا باشد تا مصرف انرژی دستگاه کمتر شود.

۵. میزان پرتاب باد کولر

پرتاب باد به معنی میزان انتقال هوای خنک به نقاط دیگر محیط که این پرتاب باید در کولر گازی گری حداقل ۱۰ متر است. در برخی از کولرهای گازی جدید، قابلیت پرتاب باد دو جهت و حتی چهار جهته وجود دارد که میزان پراکنده کردن باد را افزایش داده و در مدت زمان کمتری محیط را خنک می‌کند.

۶. گارانتی اصل بودن کولر گازی گری

یکی از اصلی‌ترین نکات هنگام خرید کولر گازی از جمله کولر گازی گری، اطمینان پیدا کردن از اصل بودن محصول و گارانتی آن است. با توجه به کمیاب و گران بودن قطعات کولر گازی گری، داشتن گارانتی و ضمانت پس از فروش دستگاه اهمیت بسیاری دارد. داشتن گارانتی بی‌قید و شرط می‌تواند موجب رضایت‌مندی مشتریان شده و از تراشیدن هزینه‌های گزاف برای تعمیر کولر گازی در امان خواهند بود.

۷. قابلیت‌های به‌روز دستگاه

مدل‌های کولر گازی گری از قابلیت‌های به‌روز و جذابی برخوردارند که این آپشن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وزش باد در چهار جهت

  • دارای سیکل سرمایشی و گرمایشی

  • داشتن سنسور شناسایی برای تعیین تعداد افراد در محیط

  • امکان اتصال به وای‌فای

  • دارای SLEEP TIME یا تایمر خاموش و روشن شدن

  • امکان دور کردن حشرات با قابلیت مادون قرمز

  • امکان روشن شدن با پیامک پیش از رسیدن به خانه

کد خبر: ۲۹۹٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha