۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
فاز آزمایشی استیبل کوین ریپل شروع شد

فاز آزمایشی استیبل کوین ریپل شروع شد

شرکت ریپل که با پیروزی در برابر کمیسیون بورس آمریکا (SEC) به دستاورد بزرگی رسیده‌، در تلاش است وارد بخش‌های جدیدی مثل بازار اسیبل کوین‌ها شود.

به گزارش بازار، آزمایش استیبل کوین ریپل یعنی RLUSD در شبکه آن (XRP Ledger) و همچنین شبکه اتریوم شروع شده‌ است. شرکت ریپل اعلام کرده است: ما هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم RLUSD اکنون در نسخه بتا و خصوصی در XRP Ledger و شبکه اصلی اتریوم راه‌اندازی شده است. RLUSD هنوز مجوزهای نظارتی را دریافت نکرده و بنابراین برای خرید یا تجارت در دسترس نیست. لطفاً مراقب کلاهبردارانی باشید که ادعا می‌کنند RLUSD را دارند یا می‌توانند آن را توزیع کنند.

در ۲۵ ژوئن (۵ تیر) مونیکا لانگ (Monica Long)، یکی از مدیران شرکت ریپل، اعلام کرده بود که استیبل کوین RLUSD مکمل توکن XRP در بلاک چین XRP Ledger خواهد بود. به نظر می‌رسد این شرکت بعد از پیروزی در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در تلاش است وارد بخش‌های جدید بازار ارزهای دیجیتال شود.

شایان ذکر است که بخش‌ استیبل کوین‌ها در حال حاضر در سلطه تتر و یواس‌دی کوین قرار دارد. مارکت کپ این ۲ استیبل کوین به ترتیب به ۱۲۱.۶۲ و ۳۶.۳۸ میلیارد دلار می‌رسد. علاوه بر این تتر و یواس‌دی کوین به ترتیب ۷۰.۶ و ۲۱ درصد از کل بازار بازار استیبل کوین‌ها را تشکیل می‌دهند.

بازار استیبل کوین‌ها

بازار استیبل کوین‌ها

قیمت ریپل ⮟ XRP: $0.58658 در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۰.۵۹ دلار قرار داشت و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته‌ بود.

قیمت ریپل

قیمت ریپل

در روزهای گذشته دادگاه آمریکا اعلام کرد که شرکت ریپل برای نقض قوانین اوراق بهادار آمریکا (فروش XRP به سرمایه‌گذاران نهادی) باید ۱۲۵ میلیون دلار جریامه بدهد. این مقدار خیلی کم‌تر از جریمه ۲ میلیارد دلاری مورد نظر کمیسیون بورس آمریکا بود. همین مسئله باعث شد که قیمت XRP با رشد خوبی مواجه شود.

کد خبر: ۲۹۹٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha