۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
تون کوین در بایننس لیست شد| رشد ۱۰ درصدی TON

تون کوین در بایننس لیست شد| رشد ۱۰ درصدی TON

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اعلام کرد که تون کوین را در پلتفرم خود لیست می‌کند. قیمت تون‌ ‌کوین در واکنش به این خبر حدود ۱۰ درصد رشد کرد.

به گزارش بازار، معاملات تون کوین در بایننس ۸ آگوست (۱۸ مرداد) ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود. در حال حاضر بایننس چهار جفت معاملاتی TON/BTC و TON/USDT و TON/FDUSD و TON/TRY را برای تون‌ ‌کوین راه‌اندازی کرده است.

تون کوین با تگ Seed در بایننس لیست شده‌ است. این تگ نشان می‌دهد که TON در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. سپرده‌گذاری TON در بایننس از چند ساعت قبل آغاز شده‌ بود تا کاربران بتوانند قبل از لیست شدن‌ رسمی آن آماده شوند. برداشت ها ۲۴ ساعت پس از شروع معاملات، یعنی از ۹ آگوست (۱۹ مرداد) ساعت ۱۱:۳۰ به وقته تهران آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که هزینه لیست شدن‌ TON در بایننس صفر BNB است.

تون کوین توکن بومی شبکه TON است که ابتدا توسط تیم تلگرام توسعه یافته‌ بود. این نقش مهمی در اکوسیستم TON ایفا کرده و برای مثال تراکنش‌ها را تسهیل می‌کند، از برنامه‌های غیرمتمرکز (دپ‌ها) پشتیبانی می‌کند و امنیت شبکه TON را از طریق استیکینگ افزایش می‌دهد. شایان ذکر است که معاملات فیوچرز TON در ۱ مارس (۱۱ اسفند) در بایننس راه‌اندازی شده‌ بود. شایان ذکر است که بعد از انتشار این خبر قیمت تون کوین ⮝ TON: $۶.۱۸۳۱ حدود ۱۰ درصد رشد کرد.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha