۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
اتریوم حمایت معتبر خود را از دست داد!
تحلیل تکنیکال اتریوم

اتریوم حمایت معتبر خود را از دست داد!

ارز دیجیتال اتریوم با ارزش بازار ۳۲۶ میلیارد دلار و با حجم معاملات ۲۰ میلیارد دلاری، حمایت معتبر قیمتی را از دست داده است و بنظر می آید کف جدیدی در روز های آتی شکل بگیرد.

هادی بهرامی؛ بازار: ما تحلیلگران فاندامنتال بازار ارز دیجیتال، پروژه اتریوم را یکی از قوی ترین و معتبر ترین اکوسیستم های فعال در صنعت دیفای و استارتاپ تکنولوژی محور میدانیم که انواع پلتفرم های وام دهی و همچنین شبکه های لایه دوم را رهبری میکند. اتریوم به نوعی یکی از شاخص های نشان دهنده مسیر قیمتی آلت کوین ها و روند جریانات نقدینگی است که تحلیل دامیننس، قیمت و آنچین آن کمک شایانی به ما در معاملات میکند.

در حال حاضر ارز دیجیتال اتریوم با ارزش بازار ۳۲۶ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲۰ میلیارد دلار در جایگاه دوم فهرست کوین مارکت کپ به عنوان دومین ارز بزرگ بازار قرار دارد. شاخص NVT اتریوم ۱۴.۶ میباشد که نسبت به ماه گذشته که در محدوده ۲۸ بود، کاهش بسیاری را تجربه کرده است و این نشان میدهد تراکنش هاس درون شبکه این رمزارز بدلیل ترس حاکم بر بازار بیش از پیش شده است؛ یعنی در واقع ارزش بازار کاهش و حجم معاملات نیز افزایش یافته است.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم، مدت ۱۴۶ روز را در یک کانال تریدینگ رنج بین کف ۲ هزار و ۸۶۴ دلار و سقف ۴ هزار و ۷۵ دلار صرف کرد. با ایجاد یک پیوت دیگر در سقف ۴ هزار و ۷۵ دلار شروع به اصلاح ۳۰ درصدی کرد و به محدوده ۲ هزار و ۸۶۴ دلار رسیده است که باید دید تا چند روز آینده بالای این حمایت خواهد ماند یا ریزش بیشتری خواهد کرد؟ مدت زمانی که صرف رنج زدن و ریز نوسانات خسته کننده شده کم نبوده؛ پس بنظر میرسد با خروج قیمت از کف کانال تریدینگ رنج، ریزش بیشتری در راه خواهد بود.

در حال حاضر، قیمت رمزارز اتریوم حمایت معتبر استاتیک ماژور را در محدوده ۲ هزار و ۸۶۴ دلار با یک کندل فول بادی از دست داده است و بنظر میرسد تا یک الی دو روز دیگر زیر این حمایت شکسته شده تثبیت داده شود و در این صورت، نشانه های منفی جهت ریزش بیشتر پدیدار خواهد شد. در مقابل، اگر حمایت شکسته شده ۲ هزار و ۸۶۴ دلار دوباره پس گرفته شود، میتوان به صعود تا اهداف کوتاه مدتی ۳ هزار و ۵۴۵ دلار و ۴ هزار و ۷۵ دلار امیدوار بود. حمایت گفته شده بسیار مهم و حیاتی میباشد که نباید از دست میرفت ...

اتریوم حمایت معتبر خود را از دست داد!


کد خبر: ۲۹۸٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha