۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
شرایط فروش جک J۴ به‌روش نقد و اقساط اعلام شد

شرایط فروش جک J۴ به‌روش نقد و اقساط اعلام شد

شرکت کرمان‌موتور برای مرداد ۱۴۰۳، شرایط فروش جک J۴ را به روش نقد و اقساط اعلام کرد.

به گزارش بازار، شرکت کرمان‌موتور برای مرداد ۱۴۰۳، شرایط فروش جک J۴ را به‌روش نقد و اقساط اعلام کرد. مشتریان می‌توانند این خودرو را به‌صورت نقدی و طی یک مرحله خریداری کنند یا به‌صورت اقساطی، بخشی از قیمت خودرو را در قالب اقساط بلندمدت پرداخت کنند. در هر دو صورت، موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری است.

درصورت خرید نقدی جک J۴، سند خودرو آزاد خواهد بود اما در شیوه اقساطی، سند تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند و هزینه بیمه بدنه به مبلغ پیش‌پرداخت اضافه خواهد شد. درصورت خرید اقساطی جک جی۴، تاریخ اولین چک ۲۵ بهمن‌ ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شرایط فروش جک J۴ فاقد سود مشارکت و انصراف است و فقط جریمه تأخیر در تحویل خودرو برای آن در نظر گرفته خواهد شد. مبلغ این جریمه ۳ درصد است که ماهانه محاسبه می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت خرید جک J۴، چهارصد میلیون تومان اعلام شده است. مابقی قیمت خودرو نیز در اقساط ۱۸، ۲۴ یا ۳۶ ماهه از متقاضیان دریافت خواهد شد.

شرایط فروش جک J۴، مرداد ۱۴۰۳:

جک J۴، مانند بسیاری از خودروهای مونتاژی در بازار ایران، به پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه حداکثر ۱۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در جک J۴ برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی این سدان کوچک ۵.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. باک سوخت این خودرو نیز ۴۵ لیتر حجم دارد. کرمان موتور از سال ۱۴۰۱، جک J۴ را به آپشن‌های بیشتری نظیر سیستم کنترل پایداری و نمایشگر سیستم صوتی مجهز کرده است. رینگ‌های آلیاژی خاکستری‌رنگ، تفاوت نسخه‌های جدید و قدیمی جک J۴‌ هستند.

کد خبر: ۲۹۸٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha