۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
فاز نخست «شهربازی مدرن گرگان» امسال افتتاح می شود
شهردار گرگان:

فاز نخست «شهربازی مدرن گرگان» امسال افتتاح می شود

گرگان- شهردار گرگان گفت: فاز یک شهربازی مدرن گرگان امسال با بودجه هزار میلیارد تومانی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمدرضا سید النگی ظهر یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: ۱۰۰ پروژه عمرانی برای شهر گرگان در سال ۱۴۰۳ مصوب شده است.

شهردار گرگان با بیان اینکه رانش زمین در بعضی از بافت های خالی و در برخی مناطق شهر گرگان متصور است، افزود: در حال حاضر بارگذاری بیش از ظرفیت در این عرصه ها ممنوع است.

وی گفت: طرح ریز پهنه بندی جزو برنامه های شهر گرگان بوده و در دستور کار قرار دارد که معاونت شهر سازی در حال پیگیری این مسئله است.

سید النگی با بیان اینکه شهربازی یکی از پروژه های پیشران گردشگری در گلستان است، بیان کرد: هدف ما توزیع عدالت محورانه خدمات در سطح شهر است و برای کاهش تمرکز پروژه ها در جنوب گرگان، منطقه سوگله برای احداث شهربازی انتخاب شد.

وی اضافه کرد: فاز یک شهربازی مدرن گرگان امسال با بودجه هزار میلیارد تومانی افتتاح خواهد شد.

مصوبه ۸۱ میلیاردی شورای شهر گرگان برای تیم داری بسکتبال

شهردار گرگان با اشاره به پل های بلاتکلیف و معیوب شهر گرگان افزود: میدان شهرداری یک میدان تاریخی است و در طرح بافت تاریخی دیده شده که بر اساس این طرح باید پله های آنجا برداشته شود که در همین راستا تقاضای خود را به شورای ترافیک اعلام کردیم.

وی در ادامه گفت: در فصل گذشته شورای اسلامی شهر گرگان ۸۱ میلیارد تومان برای تیم داری شهرداری گرگان مصوب کرده بود، همچنین برای لایجه حمایت از هیات های ورزشی ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

شهردار گرگان با بیان اینکه پیمانکار سورتمه با رقم ۵۷ میلیارد تومان مشخص و برای تشریفات قانونی به شورا ارسال شده که پس از اخذ مصوبه از پارلمان شهری چهار ماه کاری زمان برای نصب سورتمه نیاز داریم.

وی گفت: ساخت اتوبوس توسط شرکت ایران دیزل انجام و این شرکت ملزم است تا استاندارد های لازم را تحویل دهد که به زودی ابلاغ می شود.

کد خبر: ۲۹۸٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha