۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
قیمت لاماری ایما افزایش یافت

قیمت لاماری ایما افزایش یافت

آرین‌موتور برای مرداد ۱۴۰۳، قیمت لاماری ایما را افزایش داد. این خودرو هم‌اکنون از نظر قیمت با تیگو ۷ پرو پرمیوم رقابت می‌کند.

به گزارش بازار، آرین‌موتور برای مرداد ۱۴۰۳، قیمت لاماری ایما را افزایش داد. این خودرو هم‌اکنون حدود ۱.۷ میلیارد تومان قیمت دارد و از این نظر با تیگو ۷ پرو پرمیوم رقابت می‌کند. لاماری ایما در ابتدای ورودش به بازار در سال ۱۴۰۱، یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی در رده خودش محسوب می‌شد. با این حال تغییر تعرفه‌ها از سوی دولت و افزایش هزینه‌های تولید،‌ باعث شده است تا امروز قیمت این خودرو به بیش از ۱.۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

تغییرات قیمت لاماری ایما، مرداد ۱۴۰۳:

قیمت قبل : ۱.۴۳۱.۰۰۰.۰۰۰

قیمت جدید : ۱.۶۷۳.۰۰۰.۰۰۰

میزان افزایش: ۲۴۲.۰۰۰.۰۰۰

مطابق جدول بالا، قیمت لاماری ایما در مردادماه ۱۴۰۳ نسبت به مدت قبل، ۲۴۲ میلیون تومان افزایش یافته است. رقیب نزدیک این خودرو یعنی تیگو ۷ پرو پرمیوم که آپشن‌های بیشتری دارد، با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان توسط مدیران‌خودرو فروخته می‌شود. قیمت لاماری ایما در بازار آزاد هم‌اکنون حدود دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان است. انتظار داریم با افزایش قیمت رسمی از سوی کارخانه، نرخ این خودرو در بازار آزاد نیز افزایش یابد. خودرو رقیب یعنی تیگو ۷ پرو پرمیوم به دلیل عرضه بیشتر،‌ قیمت کمتری در بازار آزاد دارد. قیمت تیگو ۷ پرو پرمیوم در بازار آزاد، دو میلیارد و ۵۵ میلیون تومان است.

لاماری ایما از جمله کراس‌اوورهای کوچک و محبوب بازار خودرو ایران به شمار می‌آید. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر چهارسیلندر مجهز است که حداکثر ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد.

صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلو، آینه های برقی به همراه گرمکن، صفحه نمایش دیجیتالی کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، فرمان چرمی دی کات، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، استارت دکمه ای، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، چراغ مخصوص روز، روکش چرمی صندلی ها، کروز کنترل، سیستم تصفیه هوا AQS، سانروف پانوراما، سنسور پارک عقب و کول‌باکس از جمله تجهیزات این خودرو هستند.

کد خبر: ۲۹۸٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha