۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
وعده های ترامپ به سرمایه گذاران بیت کوین و عملی کردن آنها!
بازار گزارش می دهد

وعده های ترامپ به سرمایه گذاران بیت کوین و عملی کردن آنها!

نامزد جمهوری خواه برای ریاست جمهوری ایالات متحده متعهد شد که حکم راس اولبریشت را تخفیف دهد؛ گری جنسلر، رئیس SEC را برکنار کند و تمام بیت کوین ها را در ایالات متحده استخراج کند.

هادی بهرامی؛ بازار: هزاران نفر در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل گرد هم آمدند و یک ساعت منتظر ماندند تا دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری را بشنوند که در صورت پیروزی مجدد در نوامبر، سیاست های خود را در رابطه با ارز های دیجیتال و بلاک چین اعلام کند. ترامپ برای رقابت با سایر کشورها برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین پیشنهاد کرد که تولید برق در ایالات متحده را با استفاده از سوخت های فسیلی و انرژی هسته ای افزایش دهد و الزامات نظارتی مضحک را کاهش دهد. ترامپ در ماه ژوئن پس از ملاقات با روسای چندین شرکت استخراج رمزارز در رسانه‌ های اجتماعی به حامیان خود قول داد و خواستار ساخت تمام بیت‌کوین باقی ‌مانده در ایالات متحده شد.

دونالد ترامپ با قطعیت و اطمینان خاطر گفته است که به محض پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، رئیس سازمان SEC و یا همان کمیسیون بورس اوراق بهادار را به دلیل ناکارآمدی و ضد کریپتویی برکنار خواهد کرد و به محض شروع به کار، بلافاصله یک شورای مشورتی ریاست جمهوری بیت کوین و کریپتو منصوب خواهد کرد. همچنین او گفته است که فوراً به وزارت خزانه داری و سایر آژانس های فدرال دستور میدهد تمام اقدامات لازم برای ارز دیجیتال بانک مرکزی را متوقف کند.

ترامپ گفت: من تعهد خود را تکرار میکنم که حکم راس اولبریخت را به مدت گذراندن مجازات تبدیل کنم. خالق بازار جاده ابریشم، راس اولبریخت، پس از مجرم شناخته شدن هفت اتهام جنایت در سال ۲۰۱۵، دو حبس ابد را بدون امکان آزادی مشروط میگذراند. این پلتفرم به کاربران اجازه خرید و فروش محصولات غیرقانونی، از جمله مواد مخدر، اطلاعات کارت اعتباری دزدیده شده و اسلحه را میداد و توجه مقامات را به خود جلب کرده بود که بنظر می آید ترامپ آن را بخشیده و یا مجازات آن را سبک تر کند.

نظر نویسنده و تحلیلگر بازار: با توجه به سیاست ها و رفتار دونالد ترامپ در رابطه با بازار رمزارز و اقتصاد دیجیتال، بنظر می آید با پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز های خوب و مهیجی در انتظار بازار رمزارز میباشد. ترامپ یک فرد تندرو است ولی دیدگاه و سیاست های منفعت طلبی و بیشتر علمی دارد که به همین دلایل میتوان گفت بازار رمزارز بولران خود را با قدرت بیشتری میتواند شروع کند. شت کوین بازی ترامپ و نوسان گیری زیر دستان آن باعث میشود سرمایه گذاران بازار به پیروزی آن خوش بین بوده و سخنان او را مانند ایلان ماسک یک خبر مثبت برای بازار بدانند.

کد خبر: ۲۹۷٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha