۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کمپین هیجان انگیز فونیکس همزمان با اوج مسابقات ورزشی

کمپین هیجان انگیز فونیکس همزمان با اوج مسابقات ورزشی

همزمان با برگزاری مسابقات پاریس، با شرکت در کمپین فونیکس، ضمن تجربه اوقاتی لذتبخش، شانس برنده شدن جوایز نفیس را به دست آورید.

به گزارش بازار، بزرگترین رویداد ورزشی جهان به میزبانی پاریس از ۶ مرداد آغاز می‌شود و برترین‌های جهان ورزش در راه کسب عناوین قهرمانی، صحنه‌های زیبای رقابت، دوستی، همدردی و در نهایت عبور از چالش‌ها برای رسیدن به اهداف بزرگ خود را به نمایش می‌گذارند.

برند فونیکس که پیش از این ثابت کرده فراتر از وظیفه اصلی خود در رویدادهای مختلف ورزشی و فرهنگی همگام با علایق مشتریان و عموم جامعه پیش می‌رود، در این دوره نیز همراه شماست.

همزمان با برگزاری بازی‌ها از ۶ تا ۲۱ مرداد، برند فونیکس در کمپین طراحی شده به همین مناسبت، جوایز نفیسی را به شرکت کنندگان تقدیم می‌نماید که علاوه بر ایجاد حس رقابت و هیجان، در این روزهای ویژه شما را همراهی خواهد کرد.

چطور در کمپین فونیکس شرکت کنیم؟

علاقه‌مندان به دنیای خودرو و ورزش، برای شرکت در این رویداد مهیج چند کار ساده و هیجان انگیز را انجام خواهند داد.

۱-‌ به یکی از نمایندگی فروش فونیکس در سراسر کشور مراجعه نمایید.

۲-با قرار گرفتن در کنار بنر یا ماکت طراحی شده از سوی فونیکس، عکس بگیرید.

۳- تصویر تهیه شده را در قسمت استوری اپلیکیشن اینستاگرام منتشر و صفحه رسمی فونیکس (Fownix.official) را در پست یاد شده ضمیمه کنید.

۴-اسکرین شات استوری خود را در اپلیکیشن تلگرام به اکانت رسمی فونیکس «Fownix.official» ارسال کنید و شانس برنده شدن در قرعه کشی جوایز نفیس و غافلگیر کننده فونیکس را به دست آورید.

فونیکس، خالق تجربیات نو

برند فونیکس همواره بر خلق تجربیات نو و اوقات فراغت هیجان انگیز برای مشتریان خود می‌اندیشد و از ابتدای سال جاری در رویدادهایی مانند یورو ۲۰۲۴ تا کمپین های نوروزی، این موضوع را به دفعات نشان داده است.

فونیکس با درک تحولات امروزی در جوامع و صنایع، علاوه بر تولید خودروهایی که ضمن فراهم کردن سفرهای ایمن، با داشتن امکانات متعدد همراهی ایده آل در سفرهای شهری و مسافرت ها برای راننده و سرنشینان است، همواره در صدد طراحی رویدادهای خلاقانه برای گردهمایی مشتریان و ایجاد فضایی شاد و توام با ارزش افزوده است که رضایت و خشنودی مصرف‌کنندگان را به دنبال دارد.

وجود شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده فونیکس در سراسر کشور که بالغ بر ۱۰۰ مجموعه مجزا و مجهز است، منجر به آرامش خاطر مشتریان و افزایش قدرت پاسخگویی به نیازهای مشتریان و این برند شده و همواره در جهت گسترش بیش از پیش حرکت می‌کند. 

کد خبر: ۲۹۷٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha