۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به موکب‌های اربعین استان زنجان اختصاص یافت
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد به موکب‌های اربعین استان زنجان اختصاص یافت

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان، از اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به موکب‌های اربعین حسینی(ع) استان به قیمت مصوب دولتی خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، ولی الله زمانی از اختصاص ۱۰۱ تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به موکب‌های اربعین حسینی(ع) استان به قیمت مصوب دولتی خبر داد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی تامین و تحویل کالاهای مورد نیاز زائران اربعین حسینی،اظهار کرد: این میزان اقلام اساسی شامل برنج، شکر و آرد به منظور برپایی آیین‌های عزاداری و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات، هیات‌های مذهبی و تکایای استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان، با اعلام اینکه این کالاها شامل ۴۶ تن برنج هندی، پنج تن شکر و ۵۰ تن آرد است، افزود: توزیع اقلام مذکور که برای برپایی مواکب‌ در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است صرفا با هماهنگی و معرفی ستاد عتبات عالیات استان زنجان، تخصیص و تحویل خواهد شد.

زمانی با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب های اربعین حسینی با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی زنجان و کارخانجات آردسازی استان زنجان تهیه و تأمین خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۷٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha