۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
نگاه موشکافانه برای خرج پول در روش های نوین تامین سرمایه
رئیس هیات مدیره توسعه سرمایه گذاری اترک تاکید کرد؛

نگاه موشکافانه برای خرج پول در روش های نوین تامین سرمایه

گرگان- سلیمانی، رئیس هیات مدیره توسعه سرمایه گذاری اترک با بیان اینکه در این روش ها نگاه موشکافانه برای خرج پول وجود دارد، بیان کرد: شرکت ها باید محصول خوب و ارائه خوبی برای سرمایه گذار داشته باشند.

محسن سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه روش های تامین مالی بیشتر بر پایه بانک استوار هستند، اظهار کرد: چندین سال است که ادبیات تامین مالی تغییر کرده و پول از سرمایه داران به سرمایه پذیران تزریق می شود.

رئیس هیات مدیره توسعه سرمایه گذاری اترک افزود: مزایای عملکرد روش های نوین تامین مالی از سیستم بانکی بسیار بیشتر است که صرفه جویی در زمان از مهمترین مزیت های آن است.

وی گفت: در سیستم تامین مالی جمعی هدر رفت پول رخ نمی دهد، بر انجام کار نظارت می شود و برای شرکت هایی که واقعا قصد تولید محصول دارند مناسب است.

سلیمانی بیان اینکه در این روش ها نگاه موشکافانه برای خرج پول وجود دارد، بیان کرد: شرکت ها باید محصول خوب و ارائه خوبی برای سرمایه گذار داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری ها هم می توانند از این روش ها در پروژه های خود بهره مند شوند، تصریح کرد: مدیران شهری باید این ریسک را بپذیرند که علاوه بر عوارض و بودجه دولتی، سرمایه گذاران را نیز در پروژه های خود شریک کنند.

کد خبر: ۲۹۷٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha