نمایشگاه مبلمان تهران فردا افتتاح می شود

نمایشگاه مبلمان تهران فردا افتتاح می شود

سی و دومین دوره نمایشگاه مبلمان منزل ۹ تا ۱۲ مردادماه با حضور فعالان داخلی و خارجی این صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

بازار؛ گروه صنعت: سی و دومین دوره نمایشگاه مبلمان منزل از سه شنبه ۹ مرداد تا جمعه ۱۲ مردادماه برگزار می شود و بازدید برای عموم آزاد است.

به گزارش بازار سی و دومین دوره نمایشگاه مبلمان منزل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حالی برگزار می شود که فعالان صنعت مبلمان منزل و اداری در این رویداد بین المللی حضور خواهند یافت و جدیدترین تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

برقراری ارتباط بین طراحان و مبل سازان در نمایشگاه مبلمان تهران

این دوره از نمایشگاه صنعت مبلمان در حالی به مدت چهار روز برگزار می شود که صنعتگران این بخش معتقدند صنعت با مشکل نبود مدل های جدید مواجه است ضمن اینکه در بحث تامین مواد اولیه که بخشی وارداتی و بخشی دیگر از داخل تامین می شود نیز مشکل دارند. در این راستا مجریان نمایشگاه می گویند برای رفع این مشکل بحث ارتباط بین طراحان و مبل سازان در مرکز توجه این رویداد بین المللی خواهد بود.

نکته قابل تامل در خصوص صنعت مبلمان اینکه در حالی حاضر واردات مبلمان در کشور صورت نمی گیرد و بازار توسط تولیدات داخلی پوشش داده می شود. اگرچه این اقدام در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخل صورت گرفته اما برخی از فعالان این صنعت معتقدند این عدم ورود مبلمان به کشور موجب شده رقابت در بازار از بین برود و به این ترتیب کیفیت تولیدات داخل کاهش یابد. آن هم در شرایطی که به واسطه این امر قیمت مبلمان داخلی به طور غیر منطقی نیز بالا رفته است.

کد خبر: ۲۹۷٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha